Saarioisten uudet Herkuttelupizzat tuovat pizzerian kotiin

Pizza kuuluu vuodesta toiseen suomalaisten lempiruokiin. Pizzan ystävien makumieltymykset tunteva Saarioinen tuo perinteisten suosikkien rinnalle uusia vaihtoehtoja. Kuluttajien vaihtelunhalu ja pinnalla oleva kasvisruokabuumi näkyvät Saarioisten uusissa Herkuttelupizzoissa.

– Vastaamme kuluttajien toiveisiin tuomalla helmikuun alussa markkinoille uudet 420-grammaiset Herkuttelupizzat. Ne täydentävät suosittua pizzaperhettämme ja tuovat pizzerian jokaiseen kotiin, tuoteryhmäpäällikkö Sari Viitala Saarioisilta kertoo.

Uudet Herkuttelupizzat ovat reilun kokoisia sekä mehevän runsastäytteisiä ja ne tarjoavat hyvän vaihtoehdon rennolla fiiliksellä nautiskeluun. Pizzojen pohjaan on kiinnitetty erityistä huomiota ja se onkin erityisen kuohkea, rapea ja maukas.

– Täytevaihtoehtoja on kolme: savustettua sianlihaa ja ananasta sisältävä Tropical Dream, runsaasti lihaa sisältävä Meat Lover sekä kasvisruokavalioon sopiva Veggies love Cheese. Pizzojen makua voi halutessaan vielä täydentää pizzan mukana tulevalla oman talon chilimajoneesilla, Viitala kertoo.

Saarioinen tuntee suomalaisten pizzamaun jo vuosikymmenten kokemuksella.

– Pizzaperheemme täytti viime vuonna 35 vuotta, mitä juhlistimme tuomalla kauppoihin uudistetun, vegaaniseenkin ruokavalioon sopivan Vegepizzan. Sen saama innokas vastaanotto todisti, että perinteisten lempipizzojen rinnalla on tilaa uusillekin suosikeille, Viitala toteaa.

Sari Viitala, tuoteryhmäpäällikkö, Saarioinen Oy, puh 040 522 3062, sari.viitala@saarioinen.fi

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo 60 vuoden ajan. Saarioinen on suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo n. 260 miljoonan euron liikevaihdolla (2015). Olemme kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1 300 saarioislaisen voimin. Saarioinen vaalii perinteitä ja kehittää samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 - www.saarioinen.fi