​Etsitään pitkäaikaista ja luotettavaa kumppania tositarkoituksella

Etsin tositarkoituksella luotettavaa ja pitkäaikaista kumppania menestymään ja kehittymään yhdessä kanssani. Voit olla nuori ja innokas taikka jo varttuneempi ja kokeneempi, kasvua hakeva taikka jo vakiintunut ja tasaisempi. Iällä ei ole merkitystä. Tärkeämpää on, että meillä on yhteinen päämäärä; luoda arvoa asiakkaillemme. Sinä tuotat sitä omillesi ja minä haluan tuottaa sitä Sinulle. Mahdollinen perheesi ei ole este suhteellemme. Päinvastoin se saattaa hyvinkin laajentaa ja syventää suhdettamme. On myös tilanteita, joissa kolmannet osapuolet vain piristävät suhdettamme.

Toivoisin sinussa olevan seuraavia piirteitä:

Haluat menestyä. Olet valmis pistämään itsesi likoon ja antamaan oman panoksesi yhteisille hankkeille. Joskus se voi tarkoittaa omarahoitusosuutta tai vakuuksia. Tietynlainen suunnitelmallisuus ja selkeys ovat myös plussaa.

Haluan, että olet minulle rehellinen. Mikäli olet vaikeuksissa, toivon, että uskallat kertoa sen minulle, jotta voin parhaani mukaan auttaa sinua. Jos olet löytänyt toisen, pyydän sinua keskustelemaan asiasta kanssani. Tällöin voimme yhdessä pohtia, onko yhteisen tulevaisuuden jatkaminen mahdollista. Vai vaatisiko yhteistyömme jotain muutoksia, joita olisimme mahdollisesti molemmat valmiita tekemään.

Olen kokenut muun muassa Finnveran kanssa hienoja yhteisiä hankkeita.

Toivoisin, että emme yritä väkisin muuttaa toisiamme, vaan hyväksyisimme ja kunnioittaisimme toistemme näkemyksiä ja arvomaailmaa. Omalla kohdallani nämä voivat joskus perustua määriteltyihin luotonmyönnön kriteereihin tai vaikkapa Suomen lakiin.

Minä puolestani olen valmis kuuntelemaan sinua ja toiveitasi. Haluan oppia tuntemaan sinut, jotta osaan vastata tarpeisiisi ja antaa sinulle neuvoja. Tahdon olla kanssasi mukana toteuttamassa ja mahdollistamassa Sinun haaveitasi ja tulevaisuuttasi, sekä rakentaa ja kehittää kanssasi yhteistä kotiseutuamme. Haluan tarjota sinulle parasta mahdollista yrityspankkipalvelua.

Maija Koivunen

Kirjoittaja työskentelee Liedon Säästöpankissa yritysrahoituspäällikkönä hoitaen pankin yritysasiakkuuksia ja kokee yrittäjyyden ja asiakastyytyväisyyden sydämen asiaksi.