​Käteistä Säästöpankin korteilla K-ruokakauppojen kassalta ja Neste K-asemilta

K-ruokakauppojen ja Neste K -liikenneasemien Osta&Nosta -palvelu on laajennut. Jatkossa myös Säästöpankkiryhmään kuuluvien Säästöpankkien asiakkaat voivat nostaa korttiostosten yhteydessä käteistä kaupan kassalta.

- Haluamme tarjota asiakkaillemme helpon ja turvallisen tavan käteisen nostamiseen. K-ruokakauppojen kattava verkosto sekä laajat aukioloajat täydentävät erinomaisesti Säästöpankkien asiakkaiden käytössä olevia käteispalveluvaihtoehtoja. Palvelun piiriin tulevat kaikki Säästöpankkiryhmän Debit- ja Electron-korttiasiakkaat, eli yhteensä noin 250 000 Säästöpankin korttiasiakasta, kertoo liiketoimintajohtaja Harri Mattinen Säästöpankkikeskuksesta.

Käteisnostot onnistuvat kaikilla Säästöpankkien debit-, electron- ja business debit -korteilla.

- Yhdistelmäkortilla asiakkaan tulee valita debit-puoli hyväksyessään osto/nostotapahtumaa PIN-tunnusluvulla. Käteisen nostamisen tulee tapahtua ostoksen yhteydessä, eli asiakas ei voi tehdä kassalla pelkkää nostotapahtumaa, Mattinen kertoo.

Käteistä K-ruokakaupoista ympäri Suomen
K-ruokakaupat tarjoavat käteisen rahan nostopalvelua K-ruokakaupoissa ja Neste K -liikenneasemilla ympäri Suomen. Debit-kortilla maksettassa kassalta voi nostaa rahaa aina 200 euroon asti. Nostolle ei ole määritelty alarajaa.

K-ruokakauppojen Osta&Nosta -käteisnostopalvelun myötä asiakkailla on mahdollisuus rahannostoon sielläkin, missä se ei muuten olisi mahdollista tai matka lähimpään automaattiin on pitkä.

- Osta&Nosta -palvelu tuo helppoutta arkeen, sillä rahannosto onnistuu kätevästi ostosten lomassa ja käteistä saa kaupan kaikkina aukioloaikoina. Palvelu on otettu vastaan erityisellä innolla haja-asutusalueilla ja pienillä mökkipaikkakunnilla, kehityspäällikkö Juha Andelin Keskosta sanoo.

Käteistä voit nostaa kaikista K-ruokakaupoista. Säästöpankkiryhmän palveluhinnat ovat Säästöpankkikohtaiset.

K-ryhmän noin 40 000 hengen poikkeuksellisen mukava porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä. Autamme yli 2 000 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavara-, rauta- ja erikois- sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme jo maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta. Teemme tämän, koska haluamme tarjota hyviä valintoja niin lähimarketin hyllyillä kuin verkossakin.

Säästöpankki on Suomen vanhin pankkiryhmä, jonka asiakkaana on yli 470 000 suomalaista kotitaloutta, pk-yritystä tai maatilataloutta. Säästöpankkiryhmään kuuluu 23 Säästöpankin lisäksi Sp-Rahastoyhtiö, Sp-Henkivakuutus, Säästöpankkien Keskuspankki Suomi Oyj, kiinteistönvälitysketju Sp-Koti ja Säästöpankkiliitto Osk. Asiakkailleen se tarjoaa kattavien vähittäispankkipalvelujen lisäksi sijoittamisen, kodinvaihdon ja vakuuttamisen palvelut. Säästöpankkiryhmä työllistää noin 1 200 ihmistä eri puolilla Suomea.