Säästöpankin PS-eläkesopimus täydentyy

Säästöpankin PS-eläkesopimus täydentyy kaikki säästämisen ja sijoittamisen tuotteet kattavaksi kokonaisuudeksi joulukuun alussa. Tuotteen laajentumisen myötä Säästöpankin asiakkaat voivat tehdä sijoituksia verotuetun PS-tuotteen kautta.

– Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman laajat mahdollisuudet säästää omia eläkepäiviään varten, onhan säästämisen edistäminen Säästöpankin perustehtävä. Siksi koimmekin tärkeäksi laajentaa asiakkaan säästämisen mahdollisuuksia ja kehittää edelleen Säästöpankin PS-eläkesopimusta, vaikka PS-tuotteet eivät ole yleisesti olleetkaan toistaiseksi suuria myyntimenestyksiä. Odotamme PS-tuotteiden suosion kasvavan vuosien mittaan, Säästöpankkiliiton toimitusjohtaja Pasi Kämäri kommentoi.

Tuotteen laajentuminen mahdollistaa Säästöpankin asiakkaille sijoitukset Sp-rahastoyhtiön kaikkiin rahastoihin, Helsingin pörssissä noteerattuihin osakkeisiin, Säästöpankkien indeksilainoihin, talletuksiin sekä tileihin Säästöpankin PS-eläkesopimuksen kautta.

PS-eläkesopimus osa Säästöpankin eläkesäästämisen kokonaisratkaisua

Säästöpankin PS-eläkesopimus on osa Säästöpankin eläkesäästämisen kokonaisratkaisua, Toisenlaista Vaihtoehtoa. Säästöpankin Toisenlainen Vaihtoehto on palvelukokonaisuus, joka koostuu sekä sidotuista että ei-sidotuista säästämisratkaisuista.

Säästöpankki ei peri PS-eläkesopimuksesta hoitokustannuksia vuoden 2011 kesäkuun loppuun asti. Tämän jälkeen sopimuksen hoitomaksu on 0,25 % säästövaroista, kuitenkin vähintään kaksi euroa kuukaudessa. PS-eläkesopimuksen kautta tehtävistä sijoituksista peritään normaalit hinnaston mukaiset kulut.