Säästöpankin Talouskoulu etsii inspiroivia sisällöntuottajia

Säästöpankin Talouskoulu haluaa vaurastuttaa suomalaisia. Perustehtävämme on säästöpankkiaatteen mukaisesti edistää säästäväisyyttä ja suomalaisten taloudellista hyvinvointia. Talouskoulumme tarjoaa inspiroivaa vaurastumiseen opastavaa sisältöä ja tukea taloudellisten ratkaisujen tekemiseen. Etsimme nyt taitavia ja monipuolisia sisällöntuottajia, jotka haluaisivat tehdä monipuolisia sisältöjä yhdessä kanssamme.

Oli kyseessä sitten innostava digiteksti, kuvaava infografiikka, mukaansatempaava video, hauska sarjakuva tai briljantti blogipostaus, tärkeintä on, että sisältö on aidosti hyödyllinen vastaanottajalle. Sisällöntuottajamme eivät "puhu pankkia", vaan miettivät läheisiään ja itseään juttuja tehdessään – selkokielellä ja hyvällä fiiliksellä, ajankohtaisuutta unohtamatta. Mikä voisi olla kuluttajaa aidosti kiinnostava aihe, joka liittyy vaurastumiseen tai kodinvaihtoon, ja joka sopisi Säästöpankin ja Sp-Kodin kerrottavaksi? Mieti, millaisista asioista itse haluaisit kuulla lisää ja samalla vaurastua!

Säästöpankkiryhmän markkinointi- ja viestintäjohtaja Katja Änkilä kertoo Säästöpankin Talouskoulun haluavan auttaa jokaista, joka haluaa pärjätä vähän paremmin elämässään.

- Haluamme auttaa ihmisiä menestymään ja tekemään hyviä ratkaisuja, sekä toteuttamaan unelmiaan, oli henkilö sitten missä tehtävässä tai minkäikäinen tahansa. Tehtävämme on demokratisoida vaurastuminen.

Jos olet kiinnostunut
Lähetä juttunäyte uudenlaisella näkökulmalla ansioluettelosi kera yhdestä vaihtoehtoisesta teemasta. Jutusta tulisi löytyä oivaltava ja relevantti kytkös raha-asioihin tai rahoittamiseen.

- Kodinvaihtaminen

- Vaurastuminen

- Arjen raha-asiat.

Julkaistuista jutuista maksamme juttupalkkion, ja sopivimmat sisällöntuottajat poimitaan osaksi Säästöpankin Talouskoulun toimitusta.

Lähetä juttunäyte ja ansioluettelosi sähköpostitse 16.3.2016 mennessä osoitteeseen:

talouskoulu@saastopankki.fi

Taustaa Säästöpankista ja Talouskoulusta

Säästöpankeilla on Suomessa yli 190-vuotinen historia, jonka perinteitä Säästöpankkiryhmä vaalii ja jonka jatkuvuutta se turvaa. Säästöpankkiryhmän perustehtävänä on säästöpankkiaatteen mukaisesti edistää säästäväisyyttä ja asiakkaidensa taloudellista hyvinvointia. Meille jokainen asiakas on tärkeä. Olemme ylpeitä siitä, että asiakkaamme antoivat meille viimeisimmässä asiakastyytyväisyyskyselyssä 4,5 tähteä viidestä. Haluamme jatkossakin tarjota erinomaista asiakaspalvelua – niin digikanavissa kuin konttoreissammekin. Säästöpankin Talouskoulun tehtävänä on osaltaan tukea tätä tärkeää työtä.