Tutustu Säästöpankin taloudenhallinnan palveluihin

Säästöpankki tarjoaa asiakkaittensa käyttöön tehokkaat taloudenhallinnan työkalut. Niiden avulla taloudenpito helpottuu ja rahaa jää säästöön hyvän päivän varalle.

Ensimmäiseksi kannattaa varata aika Säästöpankin asiakkaille räätälöityyn tapaamiseen, Oman talouden tuokioon. Tuokion tarkoituksena on kartoittaa asiakkaan talouden kokonaistilanne, keskustella hänen tavoitteistaan ja löytää juuri hänelle sopivat ratkaisut.

Säästöpankin Finanssivahti auttaa taloustilanteen seuraamisessa. Se on verkkopankissa toimiva palvelu, joka on tarkoitettu asiakkaan avuksi jokapäiväiseen raha-asioiden hallintaan, suunnitteluun ja seurantaan. Finanssivahti näyttää yhdellä silmäyksellä, mihin rahat kuluvat. Samalla asiakas saa tulo- ja menoarvion seuraaville kuukausille. Palvelu on maksuton ja helppokäyttöinen.

Tarkempaa tietoa löytyy YouTubesta ja lisätietoja lähimmästä Säästöpankista. Yhteystiedot ja yhteydenottolomake.