Nimitys Saga Fursin johtoryhmään

Saga Furs Oyj, pörssitiedote 26.4.2024 klo 14.25

Kauppatieteiden maisteri Taina Pallasvesa on nimitetty 29.4.2024 alkaen Saga Furs Oyj:n talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Samanaikaisesti hänen edeltäjänsä Juha Huttunen jää suunnitellusti eläkkeelle. Huttunen palveli yhtiötä lähes 37 vuotta, joista viimeiset 15 vuotta taloudesta vastanneena johtajana ja varatoimitusjohtajana.

Pallasvesa on työskennellyt Saga Fursin palveluksessa laskennan ja liiketoiminta-analytiikan päällikkönä vuodesta 2019 alkaen. Hänellä on pitkä ja monipuolinen kokemus taloushallinnon tehtävistä. Ennen Saga Fursia Pallasvesa toimi Group Controllerina useilla eri aloilla ja hänellä on kokemusta myös hallitustyöskentelystä. Pallasvesa raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Markus Gotthardtille.

Nimityksen jälkeen Saga Fursin johtoryhmään kuuluvat toimitusjohtaja Markus Gotthardt,  myyntijohtaja Mikko Hovén, johtaja (HR ja IT) Ari Kuutschin, operatiivinen johtaja Sameli Mäkelä, liiketoimintajohtaja (brändit ja kansainväliset tuottajat) Julio Suarez Christiansen, liiketoimintajohtaja (markkinointi ja asiakassuhteet) Samantha Vesala sekä talousjohtaja Taina Pallasvesa.

Toimitusjohtaja Markus Gotthardt, puh. 0500 812 851, markus.gotthardt@sagafurs.com