Saga Furs Oyj:n ja American Legendin yhteistyö laajenee

Saga Furs Oyj             Pörssitiedote           10.4.2014          klo 13.30

Saga Furs Oyj ja Seattlessa sijaitseva American Legend Cooperative ovat tänään tehneet aiesopimuksen pitkän tähtäimen strategisesta yhteistyöstä. Sen perusteella maaliskuussa 2014 käynnistynyt myyntiyhteistyö jatkuu Vantaan Fur Centerissä myös tulevina vuosina. Yhteisiä huutokauppoja saatetaan järjestää ajoittain myös Seattlessa tai muussa tarkoituksenmukaisessa paikassa.

Myyntiyhteistyön jatkuminen vahvistaa Saga Furs Oyj:n asemaa johtavana kansainvälisenä turkishuutokauppana. Kumppanuussopimuksen myötä osapuolet voivat keskittyä oman ydinliiketoimintansa kehittämiseen, kun yhteiset huutokaupat varmistavat maailman monipuolisimmat ja kiinnostavimmat turkisnahkojen tarjonnat.  Yhteistyön tavoitteena on myös kustannustehokkuuden parantaminen ja muiden synergiaetujen saavuttaminen.

Molemmat huutokauppaliikkeet jatkavat toimintaansa itsenäisinä yrityksinä, eikä yhteistyöhön liity omistusjärjestelyjä.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Pertti Fallenius, puh. 050 5120 334