Saga Furs Oyj:n turkishuutokauppa käynnistyy huomenna

Saga Furs Oyj     Lehdistötiedote     7.6.2016     klo 17.00

Saga Furs Oyj:n kansainvälinen turkishuutokauppa käynnistyy Vantaalla keskiviikkona 8. kesäkuuta. Yhtiö tarjoaa huutokaupassa kauden toiseksi suurimman valikoiman, yli 3,2 miljoonaa minkin- ja yli 900 000 ketun- ja suomensupinnahkaa. Lisäksi yhtiön pohjoisamerikkalainen yhteistyökumppani American Legend tarjoaa 1,4 miljoonaa minkinnahkaa. Huutokauppaan odotetaan yli 600 asiakasta tärkeimmiltä markkina-aluilta.

Turkishuutokauppa elää muuttuvan maailman mukana ja yhä enemmän ostajia seuraa ja ottaa osaa huutokauppaan internetin välityksellä. Saga Furs tarjoaa mahdollisuuden seurata huutokauppaa reaaliaikaisesti mm. LiveAuction-sovelluksen kautta. Ostajat pystyvät jakamaan sovelluksen kautta tietoa omille asiakkailleen sekä vastaanottamaan asiakkaidensa tilauksia reaaliaikaisesti. ”Digitaalisuus muuttaa myös meidän toiminta-alaamme ja haluamme olla tässäkin asiassa edelläkävijä. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden käydä kauppaa myös silloin kun he eivät pääse paikalle”, kertoo Saga Fursin myyntijohtaja Mikko Hovén.

Saga Fursin huutokaupan myynnistä annetaan pörssitiedotteet torstaina 9. kesäkuuta sekä viimeisenä myyntipäivänä perjantaina 17. kesäkuuta. Yksityiskohtainen myyntiohjelma on nähtävissä yhtiön kotisivujen www.sagafurs.com huutokauppaosiossa. Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan huutokauppaan.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Muotiliiketoimintajohtaja Tia Matthews, puh. 040 8020 878