• Saga Furs Oyj/

Samantha Vesala on nimitetty Aasian alueesta vastaavaksi liiketoimintajohtajaksi ja yhtiön johtoryhmän jäseneksi

Saga Furs Oyj     Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus     10.4.2014     klo 14

Samantha Vesala on nimitetty Saga Furs Oyj:n Aasian alueesta vastaavaksi liiketoimintajohtajaksi (Business Director, Asia) ja yhtiön johtoryhmän jäseneksi 1.6.2014 alkaen. Vesala on kotoisin Taiwanista ja on asunut Suomessa vuodesta 2002 lähtien.

Ennen uutta tehtäväänsä Vesala on toiminut Footbalance System Ltd:ssä hankintajohtajana (Supply Chain Management Director) ja johtoryhmän jäsenenä. Aikaisemmin hän on luonut pitkän uran Nokia Siemens Networks:ssä ja Nokia Oyj:ssä, joissa toimi niin ikään kansainvälisissä hankintatehtävissä (Purchasing Manager, Global Sourcing).

Vesalan pitkä kansainvälinen kokemus ja aasialaisen kulttuurin tuntemus vahvistavat yhtiön osaamista tärkeillä Kiinan ja muun Aasian markkinoilla.

Lisätietoja: Henkilöstöjohtaja Marjatta Paunonen, Saga Furs Oyj, puh. 050 3437 940.