Suuri turkishuutokauppa käynnistyy tiistaina 11.3.2014 Vantaalla

Saga Furs Oyj     Lehdistötiedote     10.3.2014      klo 15.45

Saga Furs Oyj:n kansainvälinen turkishuutokauppa käynnistyy tiistaina 11.3. Vantaan Fur Centressä uuden myyntiyhteistyökuvion saattelemana. Saga Furs Oyj järjestää huutokaupan yhdessä Seattlessa toimivan American Legend- ja kanadalaisen Fur Harvesters Auction Inc. – huutokauppaliikkeiden kanssa.  Kaikki kolme yritystä ovat lajitelleet itse omat tuotteensa ja myyvät ne itsenäisesti omilla tavaramerkeillään Saga Fursin tiloissa. Lisäksi jokainen huutokauppayhtiö raportoi omista tuloksistaan kotisivuillaan.

”Vantaan Fur Centerissä 11.-21.3.2014 järjestettävät huutokaupat tarjoavat kansainväliselle asiakaskunnalle maailman monipuolisimman ja korkealaatuisimman nahkavalikoiman saman katon alla” kertoo Saga Fursin toimitusjohtaja Pertti Fallenius.

Huutokaupassa tarjotaan Saga®-minkin-, -ketun- ja suomensupinnahkojen lisäksi korkealaatuisia pohjoisamerikkalaisia Blackglama®- ja American Legend® -minkinnahkoja sekä laaja valikoima kanadalaisia riistaturkiksia. Huutokaupan kokonaistarjonta on yhteensä yli 5 miljoonaa minkin-, 800 000 Saga® -ketun- ja 350 000 riistaturkisnahkaa. Minkinnahoista 3,4 miljoonaa nahkaa ovat Saga Furs Oyj:n valikoimissa. Yksityiskohtainen myyntiohjelma on nähtävissä yhtiön kotisivujen huutokauppaosiossa www.sagafurs.com.

Huutokaupassa myydään Saga® Lumi Royal Top Lotit (huippumyyntierät) Scanblack® naarasminkinnahoista, hopeaketunnahoista ja Arctic Marble Frost –ketunnahoista.

Saga Fursin huutokaupan kokonaismyynnistä annetaan pörssitiedote perjantaina 21.3.2014.

Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan huutokauppaan.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset huutokauppaan: viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. 050 5120 322