Turkishuutokauppaa käydään Vantaalla 1. - 12.6.2014

Saga Furs Oyj     Lehdistötiedote     30.5.2014      klo 13.30

Saga Furs Oyj:n kansainvälinen turkishuutokauppa käynnistyy maanantaina iltapäivällä 2.6. hopeaketunnahkojen myynnillä. Saga Furs Oyj järjestää huutokaupan yhdessä Seattlessa toimivan American Legend- ja kanadalaisen Fur Harvesters Auction Inc. – huutokauppaliikkeiden kanssa. Huutokauppa alkaa sunnuntaina 1.6. Fur Harvesterin myynnillä.

Kaikki kolme yritystä ovat lajitelleet itse omat tuotteensa ja myyvät ne itsenäisesti omilla tavaramerkeillään Saga Fursin tiloissa. Lisäksi jokainen huutokauppayhtiö raportoi omista tuloksistaan kotisivuillaan.

Huutokaupassa tarjotaan Saga®-minkin-, -ketun- ja suomensupinnahkojen lisäksi korkealaatuisia pohjoisamerikkalaisia Blackglama®- ja American Legend® -minkinnahkoja sekä laaja valikoima kanadalaisia riistaturkiksia.

Huutokaupan kokonaistarjonta on yhteensä yli 5,5 miljoonaa minkin-, lähes 700 000 Saga® -ketun- ja suomensupinnahkaa sekä 363 000 riistaturkisnahkaa. Minkinnahoista yli 3,9 miljoonaa nahkaa ovat Saga Furs Oyj:n valikoimissa. Yksityiskohtainen myyntiohjelma on nähtävissä yhtiön kotisivujen huutokauppaosiossa www.sagafurs.com.

Huutokaupassa myydään Saga® Lumi Royal Top Lotit (huippumyyntierät) Brown® naarasminkinnahoista, Blue Shadow ja Blue Frost –ketunnahoista.

Saga Fursin huutokaupan kokonaismyynnistä annetaan pörssitiedote torstaina 12.6.2014.

Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan huutokauppaan.

Lisätietoja: viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. 050 5120 322