Turkishuutokauppaa käydään Vantaalla keskiviikosta maanantaihin

Saga Furs Oyj     Lehdistötiedote     12.3.2013  klo. 15.00

Saga Furs Oyj:n myyntikauden 2012-2013 toinen päähuutokaupoista alkaa huomenna Vantaan Fur Centerissä. Huutokaupassa on tarjolla kauden monipuolisin ja korkealaatuisin valikoima yli 2,6 miljoonaa Saga® -minkin-, runsaat 816.000 Saga® -ketun- ja yli 53.000 sertifioitua Saga® -suomensupinnahkaa. Huutokauppaan odotetaan yli 700 asiakasta kaikilta markkina-alueilta.

Huutokauppa alkaa minkinnahkojen myynnillä, lauantaina myyntivuoroon tulevat ketunnahat ja sunnuntaina sertifioidut suomensupinnahat. Huutokauppa päättyy maanantaina 18.3. siniketunnahkojen myyntiin.  Yksityiskohtainen myyntiohjelma on kotisivujemme huutokauppa-osiossa www.sagafurs.com.

Vuosi sitten käyttöön otetun Saga® Lumi Royal -laatuluokan nahkavalikoimat ovat laajentuneet. Parhaimmista parhaimpien minkinnahkojen valikoimissa on tarjolla valkoisten ja mustien Scanblack® -minkinnahkojen lisäksi myös Scanbrown® -väriryhmään kuuluvia nahkoja. Saga® Lumi Royal –etikettiin oikeutettuja minkinnahkoja on tarjolla yhteensä  20 000 kappaletta.

Huutokaupan huippuerät, eli Top Lotit, on päätetty tarjota Scanblack® naarasminkinnahoista, hopeaketunnahoista ja suomalaisen erikoisuuden Golden Island –ketun nahoista.

Julkaisemme verkkosivuillamme lisäksi merkittävimpien nahkatyyppien yksityiskohtaiset hintatiedot välittömästi kunkin nahkatyypin myynnin päättymisen jälkeen. Päivittäinen huutokauppakatsaus julkaistaan myynnin päätyttyä. Huutokaupan kokonaismyynnistä annetaan pörssitiedote maanantaina 18.3.2013.

Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan huutokauppaan.

Lisätietoja: viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja Päivi Mononen-Mikkilä, puh. 050 5120 322