Uusia tuulia suomalaisille verkko-ostajille: Saleduck rantautuu Suomeen

Report this content

Alennuskoodisivusto Saleduck.fi on aloittanut toimintansa kesäkuussa 2015. Saapuminen Suomeen on osa Euroopan laajuista kasvutarinaa, joka alkoi Belgiasta vuonna 2012. Saleduck.fi:n ydinosaamista ovat suomalaisia nettiostajia varten valikoidut alennuskoodit ja tarjoukset tunnetuilta verkkokaupoilta kuten Zalando, Ellos, Hobby Hall ja Trivago.

Suomalaiset ostivat netistä viime vuonna yli 10 miljardilla eurolla. Saleduck.fi elää kehityksen aallonharjalla: kuluttajille suunnattu verkkosivu kokoaa ajankohtaiset diilit saman katon alle. Kategoriavalikoima muodista matkailuun ja valokuvista elektroniikkaan on räätälöity täyttämään verkko-ostajan tarpeet. Ostaja ottaa alennuskoodin talteen, lisää sen annettuun kenttään verkkokaupan kassalla ja säästää näin rahaa tilauksestaan.

Tarjoukset Keski-Euroopasta Pohjoismaihin

Kansainväliset virtaukset näkyvät myös Suomessa. Maiden ja aikavyöhykkeiden rajat menettävät merkityksensä, kun ostaja sukeltaa verkkoon. Suomalaisten suosikkikauppojen listan kärjessä komeilevat myyntijätit kuten CDON.com ja Zalando.

“Vaikka menestyksemme on globaalia, ajattelemme paikallisesti. Otamme selvää, minne Suomi matkustaa kesälomalla ja mitä meillä annetaan joululahjaksi. Julkaisemme alennuskoodit, joiden avulla sekä nautinnolliset elämykset että välttämättömät tarvehankinnat ovat jokaisen toteutettavissa”, toteaa Kirsi Simunaniemi, Suomen Country Manager.

Alennuskoodi pelastaa arjen

Verkko-ostamisesta on tullut arjen apuri vähentämään kiirettä ja tuomaan säästöjä. Mukavaan elämään ja hyvään oloon halutaan panostaa entistä enemmän. Tarjousten ja alennuskoodien etuna on, että ne ovat saatavilla silloinkin, kun kauppojen ovet ovat kiinni tai ale-sesonki Suomessa ei ole vielä alkanut.

Saleduck.fi:n missio on jatkaa Saleduck-perheen perinnettä tekemällä älykkäitä ja uraauurtavia ratkaisuja asiakkaidensa ehdoilla.

Lisätietoja lehdistölle:

Domingo Karsten, Managing Director & Partner, tel. +31 (0) 20 30 80 282

Kirsi Simunaniemi, Country Manager - Finland

Saleduck is a rapidly growing online coupon platform that helps European consumers discover sales online. Saleduck is owned and registered as a private limited liability company under Bridge Shopping Portals B.V in Amsterdam and operating since 2010. Saleduck operates in Belgium as Soldesduck (Wallonia), Solden.be (Flanders) and as Saleduck in Switzerland, Turkey, Denmark and Finland.