Ensimmäinen konttori If-ilmeellä avattu Helsingissä

Ensimmäinen konttori If-ilmeellä avattu Helsingissä Sampo-vahinkovakuutuspalvelujen tuottamisesta ja tarjoamisesta vastaava Sammon osakkuusyhtiö If Vahinkovakuutusyhtiö on avannut 28.10.2002 ensimmäisen If-ilmeisen konttorinsa Helsingissä. Henkilöasiakkaille vahinkovakuutuspalveluja tarjoava konttori sijaitsee Kluuvikatu 6:ssa. Lähimmät Sammon pankkipalveluja tarjoavat konttorit ovat Eteläesplanadi 8:ssa ja Kaivokatu 2:ssa. Kluuvikadun konttorista Sampo ja If saavat kokemuksia siitä, miten asiakkaat ottavat vastaan If-vakuutuspalvelut. Vahinkovakuutuksia tarjotaan edelleen Sampo-brandilla sekä henkilöasiakkaille että pk-yrityksille. Suurasiakkaiden vahinkovakuutusasioissa on palveltu If-liikemerkillä tämän vuoden alusta. Lisätietoja: markkinointijohtaja Pekka Törmälä, Sampo, puhelin 010 513 2636 viestintäpäällikkö Anja Talasmo, If Vahinkovakuutusyhtiö, puhelin 010 514 4027 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/28/20021028BIT00220/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/28/20021028BIT00220/wkr0002.pdf