Juho Lipsanen Henki-sammon Hallintoneuvostoon

JUHO LIPSANEN HENKI-SAMMON HALLINTONEUVOSTOON Sampo Oyj:n tytäryhtiön, Vakuutusosakeyhtiö Henki-Sammon varsinainen yhtiökokous on tänään valinnut hallintoneuvoston uudeksi jäseneksi toimitusjohtaja Juho Lipsasen. Puheenjohtajana jatkaa edelleen vuorineuvos Matti Honkala ja varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Jorma Eloranta. Hallintoneuvoston erovuoroisista jäsenistä valittiin uudelleen hallituksen puheenjohtaja Henrik Höglund, kauppaneuvos Matti Kallio ja varatoimitusjohtaja Sakari Tamminen. Hallintoneuvoston kokoonpano on siten seuraava: vuorineuvos Matti Honkala, puheenjohtaja, toimitusjohtaja Jorma Eloranta, varapuheenjohtaja, johtaja Gösta Engman, hallituksen puheenjohtaja Mikael von Frenckell, hallituksen puheenjohtaja Henrik Höglund, kauppaneuvos Matti Kallio, pääjohtaja Veikko Kasurinen, pääjohtaja Henri Kuitunen, johtaja Esa Lager, toimitusjohtaja Juho Lipsanen, toimitusjohtaja Matti Mattheiszen, varatoimitusjohtaja Matti Niemi, vuorineuvos Keijo Suila, varatoimitusjohtaja Sakari Tamminen ja varapääjohtaja Esa Tirkkonen. Henki-Sammon hallituksen erovuorossa olleista valittiin uudelleen varsinaiseksi jäseneksi konsernijohtajan varamies, varatoimitusjohtaja Kari Stadigh ja hallituksen varajäseneksi varatoimitusjohtaja Markku Hyvärinen. Hallituksen varsinaisia jäseniä ovat: konsernijohtajan varamies, varatoimitusjohtaja Kari Stadigh, puheenjohtaja, varatoimitusjohtaja Mika Ihamuotila, varapuheenjohtaja, johtaja Patrick Lapveteläinen ja sijoitusjohtaja Jorma Leinonen. Hallituksen varajäseniä ovat varatoimitusjohtaja Markku Hyvärinen, johtaja Peter Johansson ja johtaja Martti Porkka. SAMPO OYJ Pertti Nurvala Tiedotusjohtaja Puh. 010 514 4030, gsm 050 553 3484 JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet www.sampo.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020322BIT00700/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020322BIT00700/wkr0002.pdf