Kenneth Kaarnimo ja Pekka Ylihurula aluejohtajiksi Sampo Pankkiin

Kenneth Kaarnimo ja Pekka Ylihurula aluejohtajiksi Sampo Pankkiin Kauppatieteen maisteri Kenneth Kaarnimo (41) on nimitetty Sampo Pankin pääkaupunkiseudun henkilöasiakasliiketoiminnasta vastaavaksi aluejohtajaksi 1.4. 2004 alkaen. Hän siirtyy Sampo Pankkiin Aktia Säästöpankin konsernijohdosta. Kaarnimo on työskennellyt 13 vuotta Aktiassa, jossa hän on viimeksi vastannut Espoon, Vantaan, Kauniaisten, Keski-Uudenmaan ja Turun konttoreista sekä henkilöasiakasliiketoiminnasta. Sampo Pankissa Kaarnimon vastuualueena on pääkaupunkiseudun henkilöasiakasliiketoiminta. Sampo Pankilla on pääkaupunkiseudulla konttoreita kaikkiaan 23. Sampo Pankin Uudenmaan alueen henkilöasiakasliiketoiminnasta vastaavaksi aluejohtajaksi on nimitetty BBA Pekka Ylihurula (35) 1.4.2004 alkaen. Hän on tullut pankin palvelukseen vuonna 1995 ja vastannut viimeksi Espoossa toimivista neljästä Sampo Pankin konttorista. Uudenmaan alueella Sampo Pankilla on konttoreita 11. Sampo Pankin henkilöasiakasliiketoiminta on jaettu viiteen alueeseen. Liiketoiminnasta vastaa varatoimitusjohtaja Maarit Näkyvä. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/01/20040401BIT00180/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/01/20040401BIT00180/wkr0002.pdf