Kiinteistömaailma uudistaa koko ketjunsa

Asiakas kohdataan kodinomaisessa myymälässä KIINTEISTÖMAAILMA UUDISTAA KOKO KETJUNSA - Kiinteistömaailman asuntomyymälät uudistuvat kohtaamaan asiakkaat ajan hengessä, määrittelee uuden myymäläkonseptin sisustusarkkitehti Kaisa Blomstedt dSign Oy:stä, jonka johdolla uudistus on suunniteltu. Uusi ilme tulee kaikkiin Kiinteistömaailman uusiin asuntomyymälöihin ja lähivuosien aikana myös Kiinteistömaailman 81 olemassa olevaan myymälään. Vertti Kivi ja Kaisa Blomstedt ovat tehneet yhteistyötä myös Sammon kanssa ja ensimmäinen heidän suunnittelemansa pankkikonttori avataan Leppävaarassa 15. maaliskuuta. Viitteitä uudesta ilmeestä on jo ollut nähtävillä Sammon konttoreissa esimerkiksi Helsingin keskustan ikkunateippauksissa. Blomstedtin Kiinteistömaailmalle suunnittelemat ratkaisut ovat sellaisia, että niitä voidaan soveltaa erikokoisissa asuntomyymälöissä ympäri Suomea. Myymälän yleisilme on johdonmukainen askel Kiinteistömaailman brandin rakentamisessa ja luo omalta osaltaan mielikuvaa uudenlaisesta ja inhimillisestä kiinteistönvälittäjästä. Kaisa Blomstedt koki asuntomyymälän ilmeen suunnittelun helpoksi, koska hän suunnittelee mielellään koteja ja Kiinteistömaailman asiakkaat puolestaan ostavat ja myyvät kotejaan. Vaikeuskerrointa suunnitteluun toi vain Kiinteistömaailman tunnusväri. - Sisustuksessa vahva vihreä on vaikea väri. Lasiin yhdistettynä siitä syntyy kuitenkin hyvin raikas ja nykyaikainen vaikutelma. Rajaamalla esimerkiksi neuvottelutilat vihreällä, läpikuultavalla lasiseinällä, saimme tilasta avaramman tuntuisen. Kiinteistömaailma on tunnettu siitä, että myytävät asunnot ovat näyteikkunassa ja herättävät asunnonvaihtajan mielenkiinnon. Vihreään lasiin yhdistettynä ne tekevät ikkunasta myönteisesti erilaisen. Koti on jokaiselle ihmiselle iso asia, ja sen vaihtamiseen liittyy paljon suuria tunteita. Siksi Kiinteistömaailmassakin miljöön pitää olla mieluummin kodinomainen kuin toimisto. - Mukaan on otettu tarkoituksella joitakin kodista tuttuja elementtejä. Sisällä moderni kodinomainen kattolamppu valaisee lämpimästi ja hopeatuoleista henkii perinteinen keittiö. Voimakkaana sisustuselementtinä on käytetty myös Jouko Kärkkäisen suunnittelemia seinäelementtejä, muotoiltuja ohutviiluvanereita. Kaisa Blomstedtin mukaan Kiinteistömaailman edelläkävijän imago saa vahvistusta siitä, että myymälään on valittu rohkeasti myös designhuonekaluja. Osa kalusteista on kuitenkin hänen itsensä suunnittelemia, esimerkiksi esiteteline. Lisätiedot: Sisustusarkkitehti Kaisa Blomstedt, puhelin (09) 856 34332 Markkinointijohtaja Veera Hämäläinen-Lehtonen, puhelin (09) 6122 1517 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/11/20030211BIT00110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/11/20030211BIT00110/wkr0002.pdf