MANDATUM OMAISUUDENHOIDON TOIMITUSJOHTAJAKSI CARLO ERÄKALLIO

MANDATUM OMAISUUDENHOIDON TOIMITUSJOHTAJAKSI CARLO ERÄKALLIO Sampo Oyj:n omaisuudenhoitoyksikön, Mandatum Omaisuudenhoito Oy:n, uudeksi toimitusjohtajaksi 5.5.2003 lukien on nimitetty Carlo Eräkallio, 41. Eräkallio on toiminut Handelsbanken Marketsin päästrategina Tukholmassa sekä Handelsbankenin pääekonomistina Helsingissä. Eräkallio on yksi alansa arvostetuimmista suomalaisista asiantuntijoista. Nykyinen toimitusjohtaja Ari Aaltonen jättää tehtävänsä omasta pyynnöstään. Aaltonen on toiminut konsernissa mm. Postipankin pääekonomistina ja Leonia Omaisuudenhoito Oy:n toimitusjohtajana. SAMPO OYJ Hannu Vuola viestintäjohtaja puh. 010 516 0040 Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet www.sampo.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/03/20030403BIT00700/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/03/20030403BIT00700/wkr0002.pdf