SAMMON INVESTOINTIPANKIN JOHTO VAIHTUU

SAMMON INVESTOINTIPANKIN JOHTO VAIHTUU Sammon investointipankin johto vaihtuu. Sampo-konsernin corporate finance -yksikön, Mandatum & Co Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty DI, MBA Kari A.J. Järvinen, 40. Järvinen on ollut Mandatumissa vuodesta 1995 lukien. Ennen Mandatumiin siirtymistään hän on toiminut mm. McKinsey & Co:ssa. Sammon investointipankkitoiminnan nykyinen johtaja, Sampo-konsernin johtoryhmän jäsen, varatoimitusjohtaja Sten Eklundh ja Mandatum & Co Oy:n nykyinen toimitusjohtaja Juha Karttunen jättävät yhtiön omasta pyynnöstään. SAMPO OYJ Hannu Vuola Viestintäjohtaja LISÄTIETOJA: Viestintäjohtaja Hannu Vuola, Sampo Oyj 010 516 0040 Toimitusjohtaja Kari A.J. Järvinen, Mandatum & Co 010 236 5473 JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet www.sampo.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/13/20030313BIT00360/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/13/20030313BIT00360/wkr0002.pdf