Sampo ja Helia solmineet yhteistyösopimuksen

Kymmeniä työharjoittelupaikkoja opiskelijoille Sampo ja Helia solmineet yhteistyösopimuksen Sampo ja Helsingin liiketalouden ammattikorkeakoulu Helia ovat solmineet partnership-sopimuksen, joka sisältää monipuolisen yhteistyön osapuolten välillä. Sampo ja Helia ovat tehneet koulutusyhteistyötä jo aikaisemminkin. Nyt Sampo ja Helia aloittavat myös rekrytointipalvelun sekä työharjoittelupaikkojen ja opinnäytetöiden aiheiden tarjoamisen Helian opiskelijoille. -Olemme yhteydessä Heliasta valmistuviin opiskelijoihin, joille järjestetään mm. tiedotustilaisuuksia Sammon tarjoamista työmahdollisuuksista. Lisäksi olemme mukana uusille opiskelijoille järjestettävissä tilaisuuksissa kertomassa, minkälaisia opintovalintoja kannattaa tehdä, jos tavoitteena on työpaikka Sammossa, kertoo henkilöstösuunnittelujohtaja Anna-Maija Kallio Sammosta. -Helialle sopimus Sammon kanssa merkitsee entistä parempia mahdollisuuksia osallistua partneriyrityksemme henkilöstön kehittämiseen. Me voimme myös opastaa opiskelijoitamme suorittamaan opintoja, joita tiedämme Sammon arvostavan. Luonnollisesti yritysyhteistyöstä esille nousevat opetuksen kehittämiskohteet ovat liiketalouden ammattikorkeakoululle arvokasta tietoa, sanoo rehtori Ritva Laakso-Manninen Heliasta. Opinnäytetöiden aiheita helialaisille Merkittävä Sammon ja Helian sopima yhteistyön muoto on myös työharjoittelupaikkojen ja opinnäytetyöaiheiden tarjoaminen Helian opiskelijoille. Ensimmäiset opiskelijat ovat aloittaneet työharjoittelun Sammossa jo tänä syksynä. Helsingin liiketalouden ammattikorkeakoulu Helia tarjoaa monipuolisia koulutusohjelmia pankki- ja rahoitusalan tarpeisiin. Heliassa opiskelee noin 5 500 opiskelijaa, ja sieltä valmistuu vuosittain valmistuu lähes 1 000 tradenomia. Lisätietoja: Henkilöstösuunnittelujohtaja Anna-Maija Kallio, Sampo, puh. 010 514 7240 Rehtori Ritva Laakso-Manninen, Helia, puh. (09) 1489 0455 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/31/20021031BIT00090/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/31/20021031BIT00090/wkr0002.pdf