SAMPO OYJ JÄRJESTÄÄ CAPITAL MARKET DAYN TÄNÄÄN LONTOOSSA

SAMPO OYJ PÖRSSI-ILMOITUS 26.5.2004 KLO 9.30 SAMPO OYJ JÄRJESTÄÄ CAPITAL MARKET DAYN TÄNÄÄN LONTOOSSA Sampo Oyj järjestää tänään Lontoossa sijoittajille suunnatun Capital Market Dayn. Tilaisuudessa esitettävä englanninkielinen materiaali on kokonaisuudessaan nähtävissä Sammon verkkosivuilla osoitteessa www.sampo.fi/sijoittajasuhteet. Konsernijohtaja Björn Wahlroosin esitys, joka alkaa noin klo 13 Suomen aikaa, on seurattavissa samassa internet-osoitteessa suorana lähetyksenä. Capital Market Dayn esitykset nauhoitetaan ja ne ovat nähtävissä Sammon verkkosivuilla huomenna. Päivän esityksissä käsitellään ensimmäisen vuosineljänneksen tulostietojen lisäksi Henki-Sammon päivitettyjä embedded value-tietoja ja uuden konsernirakenteen mukaisia Economic Capital-lukuja. Embedded value -tiedot ovat nähtävillä erillisessä esityksessä Sammon verkkosivuilla. SAMPO OYJ Jarmo Salonen IR-johtaja puh. 010 516 0030 Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet www.sampo.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/26/20040526BIT00070/wkr0001.pdf