Sampo Pankille uusi pankkiyhteysohjelmisto Analysteltä

Sampo Oyj Lehdistötiedote 23.3.2004 Analyste Oyj Sampo Pankille uusi pankkiyhteysohjelmisto Analysteltä Sampo Pankki ja Analyste ovat solmineet sopimuksen, jonka mukaan Sampo tarjoaa yritysasiakkailleen pankkiyhteysohjelmistoksi Analyste Maksuliikenne -ohjelmistoon pohjautuvan uuden tuotteen. Sampo Pankin pankkiyhteysohjelmistoasiakkailla on sopimuksen myötä mahdollisuus päivittää käyttöönsä monipuoliset palvelut sisältävä maksuliikenneohjelmisto. Yritykset saavat ohjelmiston mukana pankkiyhteyksien lisäksi myös muita palveluita, esimerkiksi tiliöinnin ja verkkolaskujen käsittelyn. Ohjelmiston päivittäminen uuteen käy täysin automaattisesti. Analyste Maksuliikenne on markkinoilla tunnettu ja hyväksi koettu ohjelmisto. Meidät vakuutti myös Analysten olemassa oleva laaja asiakaskunta ja kyky palvella tehokkaasti suuriakin käyttäjämääriä, kertoo suunnittelujohtaja Arto Mattila Sampo Pankin yritysten tuotekehityksestä. Yhteistyö Sampo Pankin kanssa tuo paljon uusia mahdollisuuksia. Pankkiyhteysohjelmiston lisäksi meillä on muita yritysten cash managementiin liittyviä tuotteita. Niiden avulla perusmaksuliikenneohjelmisto on helppo laajentaa yrityksen koko ostolaskun käsittelyprosessin kattavaksi järjestelmäksi, kaavailee Analysten toimitusjohtaja Asko Ahonen. Lisätietoja: suunnittelujohtaja Arto Mattila, Sampo Pankki, arto.a.mattila@sampo.fi, puh. 010 513 5681 toimitusjohtaja Asko Ahonen, Analyste, asko.ahonen@analyste.fi, puh. 050 553 6939 Sampo-konserniin kuuluva Sampo Pankki Oyj tarjoaa peruspankkipalveluja sekä monipuolisia sijoittajan ja säästäjän palveluja henkilöasiakkaille, yrityksille ja yhteisöille. Sampo Pankilla on Suomessa yli miljoona henkilö- ja noin 100 000 aktiivista yritys- ja yhteisöasiakasta. Sampo Pankin toiminta keskittyy pääosin Suomeen, mutta sillä on myös tytärpankit Virossa ja Liettuassa. Katso lisää www.sampo.fi. Analyste Oyj kehittää yhteisöjen taloushallinnon ohjelmistoja ja toimintatapoja. Analyste Cash Management -ratkaisu eri muodoissaan on käytössä tuhansissa yrityksissä. Analysten liikevaihto vuonna 2003 oli n. 8 milj. euroa ja henkilökunnan määrä noin 100 Tampereen, Helsingin ja Oulun toimipisteissä. Analystellä on ISO 9001:2000 -sertifioitu laatujärjestelmä sekä BS 7799 -tietoturvallisuussertifikaatti. Katso lisää www.analyste.fi. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/23/20040323BIT00140/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/23/20040323BIT00140/wkr0002.pdf