Uudenlainen liikkuvuus mullistaa näyttöjen maailman

Käännä pystyasentoon tai laske pöytään kiinni: Uudenlainen liikkuvuus mullistaa näyttöjen maailman Samsungin uudet litteät näytöt muuntuvat ennennäkemättömän moneksi. Uudet 15 ja 17 tuuman SyncMaster -mallit on ergonomisesti muotoiltu - näytöt voi laskea alas pöydän tasolle ja jalusta taitettuna ne voi kiinnittää suoraan seinään. Roikkuvat virtajohdot ovat historiaa. Johdot jäävät lähes kokonaan piiloon, kun sekä verkko- että näyttökaapeli kytketään näytön jalustaan. Samsungin uusissa näytöissä yhdistyvät selkeät linjat ja tyylikäs muotoilu sekä huippuluokan suorituskyky ja joustavuus. Näyttö mukautuu käyttäjänsä toiveisiin - se liikkuu ylös ja alas, eteen ja taakse ja myös vinosti pöytää vasten. Kokoon taitetun näytön kiinnität muutamalla ruuvilla seinään poistamatta jalustaa. Näyttö tukee myös VESA-standardin mukaista asennusta. Kokoon taitettuna SyncMaster-näyttö kulkee kätevästi mukana laukussa. Samsungin uuden sukupolven värinättömät TFT-LCD-näytöt ovat teknisesti korkealaatuisia. Suuri valonvoimakkuus ja terävät kontrastit yhdessä laajan katselukulman ja nopean reaktioajan kanssa ovat osoitus siitä, että Samsung on edelläkävijä näyttöteknologian kehityksessä. Laitteen energiankulutus on pieni ja sen elektromagneettinen säteily erittäin vähäistä. Etupaneelin touch-näppäinten kevyt kosketus riittää kuvanlaadun hienosäätöön. Uusien näyttöjen värit ovat hopea, grafiitti ja musta. SyncMaster 152B ja 172B, koot 15 ja 17 tuumaa, lanseerataan perusmallisina sisäänrakennetuilla kaiuttimilla tai ilman. Kaiuttimet ovat mukana digitaalisissa malleissa 152T ja 172T. Samsung on Pohjoismaiden suurin TFT-LCD-näyttöjen valmistaja. Uudet TFT- LCD-näytöt ovat tulosta Samsungin määrätietoisesta panostuksesta käyttömukavuuteen, huippuluokan suorituskykyyn ja muotoiluun. Samsungin SyncMaster-näytöt löytävät paikkansa nykyaikaisesta toimistosta, sillä niiden käytännöllisyys, ergonomia ja moderni muotoilu mahdollistavat eri mallien yhdistelyn samassa työympäristössä. Uudet mallit: SyncMaster 152B, 152T ja SyncMaster 172B, 172T - 15 ja 17 tuumaa. Suorituskyky SyncMaster 152 B/T - valonvoimakkuus: 350 cd/m², kontrasti: 450:1, horisontaalinen katselukulma 160 astetta, reaktioaika 25 ms, erottelutarkkuus: 1024x768, paino: 2,9 kiloa. Suorituskyky SyncMaster 172B/T - valonvoimakkuus: 250 cd/m², kontrasti: 500:1, horisontaalinen katselukulma 170 astetta, reaktioaika 25 ms, erottelutarkkuus: 1280x1024, paino: 6 kiloa. SyncMaster 152-sarjaa toimitetaan aikaisintaan heinäkuussa, 172-sarjaa aikaisintaan elokuussa. Sisäänrakennetut kaiuttimet lisävarusteena B- sarjaan. T-sarjan malleissa on sisäänrakennetut kaiuttimet. Jos sinulla on kysymyksiä tai haluat lisätietoja, ota yhteyttä Samsung Electronics Nordic AB:hen: www.newsonline.se/samsung Esa Aarnio, maajohtaja, sähköposti: esa.aarnio@samsung.fi, GSM: 040-506 77 19, Suora: 09-571 48 280 Kirsi Harju, markkinointipäällikkö, sähköposti: k.harju@samsung.se, GSM:+ 46 703 72 66 36, Suora: + 46 8 590 966 36 Kuvat ja tekniset tiedot: www.samsung.se napsauta bildarkiv - "produktkategori" - bilder+gå - valitse "produkt" Haluatko saada jatkuvia lehdistötiedotteita Samsungilta? Lähetä viesti osoitteeseen samsung@munzalenius.se Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on yksi maailman suurimmista elektroniikkayrityksistä. Yhtiö toimii yli viidessäkymmenessä maassa ja sillä on 64000 työntekijää. Liikevaihto oli vuonna 2001 noin 25 miljardia USD. Vuonna 2001 Samsung Electronics Nordic AB:en liikevaihto oli noin 2 miljardia SEK. Yhtiö on toiminut vuodesta 1992 Pohjoismaissa, jossa sillä on noin 40 työntekijää. Tuotevalikoimaan kuuluvat monitorit, kiintolevyt, CD-ROM, CD-R, DVD, TV, video, videokamerat, langattomat puhelimet, GSM-puhelimet, audio, mikroaaltouunit, jääkaapit, pesukoneet, MP3-soittimet ja kassakoneet. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/19/20020619BIT00800/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/19/20020619BIT00800/wkr0002.pdf