Auramarinen uusi tanskalainen toimitusjohtaja yhdistää insinööriosaamisen ja asiakaslähtöisen ajattelun

Tanskalainen Ole Skatka Jensen vie suomalaista Auramarinea kohti insinööriosaamisen ja asiakaslähtöisen palvelun yhdistämistä. Jensen on johtanut varsinaissuomalaista, maailman johtavaa laivojen polttoainejärjestelmien toimittajaa, Auramarinea pian vuoden verran ja on sinä aikana nostanut yrityksen profiilia haastavassa markkinatilanteessa.

“Muutto Suomeen ja Turkuun on ollut minulle iso elämänmuutos, mutta en kadu päätöstäni. Pidän Suomesta ja suomalaisista, ja Auramarinen osaajien kanssa olemme jo onnistuneet siirtämään painotuksia asiakaslähtöisempään suuntaan. Pystymme tarjoamaan juuri niitä tuotteita ja palveluita jotka tuovat arvoa eri asiakkaillemme. Erityisen kiinnostuneita olemme jälkiasennusmarkkinoista”, kertoo Auramarinen toimitusjohtaja Ole Skatka Jensen.

Auramarine on kehittänyt tarjontaansa etenkin polttoainetehokkuuden edistämiseksi. Yritys suunnittelee ratkaisut asiakkailleen tarvittaessa laivakohtaisesti ja tarjoaa myös huoltoa ja elinkaaripalveluita. Auramarine on myös kehittänyt järjestelmän, jolla varmistetaan, että polttoaineen ominaisuudet kuten lämpötila ja viskositeetti ovat aina moottorin vaatimusten mukaisia. Tehokkaalla ja kontrolloidulla polttoaineen syöttöprosessilla pystytään vastaamaan myös säännösten kautta tuleviin vaatimuksiin, mikä on entistä tärkeämpää varsinkin merenkulussa.

”Merenkulku alana on ollut haastava jo jonkin aikaa. Haluamme keskittyä palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin ja luomaan Auramarinesta suomalaista menestystarinaa”, kertoo Jensen.

Ole Skatka Jensen
oles.jensen@auramarine.com

Outi Jokinen
Markkinointipäällikkö