GS-Hydron tuotteiden myynti yksinoikeudella Raiha Hydraulicsille

Raihasta myös merkittävä jälleenmyyjä Venäjällä ja Baltiassa

Raiha Hydraulics aloittaa GS-Hydron tuotteiden ja putkistojärjestelmien myynnin Suomessa, Venäjällä ja Baltiassa. GS-Hydron teknologian omistaja I.M.M. ja Raiha ovat solmineet sopimuksen, joka antaa Raihalle yksinoikeuden GS-Hydron tuotteiden myyntiin Suomessa, tehden samalla Raihasta merkittävän jälleenmyyjän Venäjällä ja Baltian maissa.

“Olemme Raihalla erittäin innoissamme GS-Hydron tuotteista. Haluamme osaltamme pitää suomalaista osaamista yllä. Tämän vuoksi onkin hienoa, että pystymme yhteistyössä I.M.M.:n kanssa tuomaan Suomessa kehitetyn GS-laippaliitostekniikan takaisin kotimaan markkinoille”, kertoo Raiha Hydraulicsin toimitusjohtaja, Seppo Lusenius.

Raihalla on pitkä historia hydrauliikkahuoltojen, -komponenttien ja vaativien hydrauliikkajärjestelmien toimittamisesta. Yritysten yhteistyö on pitkäaikaisten keskustelujen ja yhteisten tavoitteiden kohtaamisen tulosta.

“Raihan saaminen partneriksi Suomessa on meille iso askel; yrityksellä on ammattitaitoa, pitkä kokemus ja se on luotettava. Yhteistyön laajentuminen Venäjälle ja Baltian maihin on myös erittäin lupaavaa ja tukee strategiaamme”, kertoo GS-Hydron toimitusjohtaja, Fabio Marasi.

Raiha Hydraulicsin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 6,0 miljoonaa euroa. Yhteistyön kautta yritys hakee kasvua nykyisillä ja uusilla markkina-alueilla. Raihan tavoite on nousta Suomen johtavaksi vaativien hydrauliikkaratkaisujen toimittajaksi.

Seppo Lusenius

Toimitusjohtaja, Raiha Hydraulics

seppo.lusenius@raiha.com

Mediapaketti

Yrityksestä:

Raiha Hydraulics on perustettu vuonna 1973 täyden palvelun hydrauliikkatalo, se kuuluu Hollming Groupiin ja on yksi vanhimmista yrityksistä hydrauliikka-alalla Suomessa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2017 oli noin 6,0 miljoonaa euroa ja sillä on toimintaa Kaarinassa, Tampereella, pääkaupunkiseudulla, ja Pietarissa. Lisätietoja www.raiha.com

Yrityksestä

San Francisco on kasvuyrityksiin keskittynyt, Suomen kansainvälisin markkinointiviestintätoimisto.