IT-palvelutalo Netum jatkaa kasvuaan Varsinais-Suomessa: uusi toimisto Turussa

Uusi toimisto Turun keskustassa tarjoaa netumilaisille viihtyisän kohtaamis- ja työskentelypaikan.

TURKU (13.6.2024) – Suomalainen IT-palvelutalo Netum Group Oyj muuttaa uusiin toimitiloihin Turussa 1.7.2024 alkaen. Uudet toimitilat sijaitsevat osoitteessa Yliopistonkatu 31. Netumin päätoimipiste on Tampereella, mutta yrityksellä on asiakkaita ja työntekijöitä ympäri Suomen.

Muuton taustalla on yrityksen vahva kasvu ja hyvät tulevaisuudennäkymät. Uudet toimitilat edistävät työntekijöiden kohtaamisia ja myös paikallista kasvua.

“Turvalliselle ja vastuulliselle digimuutokselle on selvästi kysyntää. Useat yritykset ja organisaatiot hakevat teknologioiden avulla toimintaansa tehokkuutta ja kustannussäästöjä – ihmisiä, tietoturvallisuutta ja vihreitä arvoja unohtamatta. Haluamme toimia vastuullisen digitalisaation edelläkävijänä ja tarjota ratkaisuja, jotka hyödyttävät niin ympäristöä, asiakkaita, henkilöstöä kuin ympäröivää yhteiskuntaa. Uuden, lähempänä Turun keskustaa sijaitsevan ja viihtyisämmän toimistomme ansiosta palvelemme netumilaisia aiempaa paremmin, ja tyytyväiset työntekijät mahdollistavat korkean asiakastyytyväisyyden”, sanoo Netum Oy:n toimitusjohtaja Altti Raali.

Lähivuosina Netum suunnittelee käynnistävänsä liiketoiminnan Suomen lisäksi myös muualla Pohjoismaissa. Helsingin pörssin First North -listalla olevan Netumin kasvu on ollut viime vuosina vahvaa. Vuonna 2023 liikevaihto kasvoi 27 prosentilla ja oli 37,1 miljoonaa. Tällä hetkellä yrityksessä työskentelee yli 400 henkilöä, ja lisää rekrytointeja on suunnitteilla.

“Varsinais-Suomi on meille tärkeä alue, sillä mielenkiintoisia yrityksiä ja osaavaa työvoimaa löytyy paljon. Turun-toimistollamme käy netumilaisia niin Kaarinasta, Raisiosta ja Salosta – joskus jopa kauempaa työmatkan yhteydessä. Meille on tärkeää, että laajojen etätyömahdollisuuksien lisäksi pystymme tarjoamaan työntekijöillemme viihtyisän työskentely- ja kohtaamispaikan toimistolla”, Raali jatkaa.

Varsinais-Suomessa Netumin asiakkaisiin lukeutuvat muun muassa Turun kaupunki, Varsinais-Suomen hyvinvointialue Varha, Teleste ja Wärtsilä. Netumilla on toimistot Turun lisäksi Helsingissä, Tampereella,  Jyväskylässä, Hämeenlinnassa, Kuopiossa, Oulussa ja Porissa, joista viimeisimmässä muutettiin tänä keväänä myös uusiin tiloihin.

Kuvia medialle

Altti Raali
Toimitusjohtaja, Netum Oy
altti.raali@netum.fi

Netum Group Oyj

Netum on vahvasti ja kannattavasti kasvava IT-palvelukumppani, joka rakentaa toimivaa ja turvallista digitaalista yhteiskuntaa. Autamme asiakkaitamme digitaalisen liiketoiminnan kehittämisessä suunnittelemalla ja toteuttamalla juuri heidän tarpeisiinsa sopivia ja kestäviä digiratkaisuja – viisaasti ja vastuullisesti. Netumin palveluksessa työskentelee yli 400 henkilöä, ja yhtiön liikevaihto vuonna 2023 oli 37,1 miljoonaa euroa. Netum Group Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin First North -markkinapaikalla (NETUM). www.netum.fi/.