IT-talo Netum laajentaa Jyväskylässä: muutti uuteen toimistoon Kauppakadulle

Netum muutti Crazy Town -coworking-tilasta uuteen toimistoon Jyväskylän keskustaan, mikä helpottaa yrityksen kasvua Keski-Suomessa. Netumin asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Jyväskylän kaupunki ja Monetra.

Suomalainen IT-talo Netum Group Oyj on muuttanut uusiin toimitiloihin Jyväskylässä. Yrityksen Jyväskylän-yksikkö muutti syyskuussa Crazy Town -coworking-tilasta Kauppakatu 31:een ylimpään kerrokseen. Netumin päätoimipiste on Tampereella, mutta yritys toimii koko Suomessa.

Jyväskylässä muuton taustalla on yrityksen kasvu Keski-Suomessa ja hyvät tulevaisuudennäkymät. Uusi toimisto mahdollistaa paikallisen kasvun entistä paremmin.

“Uusi toimistomme on tilava ja viihtyisä, ja siellä on tilaa uusille työntekijöille. Asiakkuutemme eivät ole toimistokohtaisia, mutta Jyväskylä on meille tärkeä alue, koska tämä on IT-kaupunki, jossa on paljon mielenkiintoisia yrityksiä ja osaavaa työvoimaa. Näkymämme Keski-Suomessa ovat loistavat”, sanoo Netumin Jyväskylän toimistossa työskentelevä tiedolla johtamisen asiantuntija Hannu Oksman.

Helsingin pörssin First North -listalla olevan Netumin kasvu on ollut viime vuosina vahvaa. Vuonna 2022 liikevaihto kasvoi 30 prosentilla ja oli 29 miljoonaa. Yritys on vauhdittanut kasvuaan tämän vuoden aikana myös yrityskaupoilla ostamalla Studyo Oy:n ja Buutti Oy:n osakekannat. Tällä hetkellä yrityksessä työskentelee noin 430 henkilöä. Netumilla on vahva etätyökulttuuri, ja rekrytointeja odotetaan tapahtuvan ympäri Suomen.

“Suurin osa työtehtävistämme ei ole paikkasidonnaisia, mutta on tärkeää, että pystymme tarjoamaan työntekijöillemme viihtyisän työskentelypaikan, koska suurin osa työntekijöistämme haluaa ajoittain olla toimistolla. Uuden toimiston myötä olemme entistä houkuttelevampi vaihtoehto keskisuomalaisten IT-osaajien silmissä, ja todennäköisesti henkilöstömäärämme kasvaa jo lähitulevaisuudessa”, Oksman jatkaa.

Keski-Suomessa Netumin asiakkaisiin lukeutuvat muun muassa Monetra ja Jyväskylän kaupunki. Jyväskylän ja Tampereen lisäksi Netumilla on toimistot Helsingissä, Turussa, Porissa, Hämeenlinnassa, Kuopiossa ja Oulussa.

Matti Mujunen

Toimitusjohtaja, Netum Group Oyj

matti.mujunen@netum.fi

Netum Group Oyj

Netum on vahvasti ja kannattavasti kasvava IT-palvelukumppani, joka rakentaa toimivaa ja turvallista digitaalista yhteiskuntaa. Autamme asiakkaitamme digitaalisen liiketoiminnan kehittämisessä suunnittelemalla ja toteuttamalla juuri heidän tarpeisiinsa sopivia ja kestäviä digiratkaisuja – viisaasti ja vastuullisesti. Netumin palveluksessa työskentelee yli 400 henkilöä, ja yhtiön liikevaihto vuonna 2022 oli 29,1 miljoonaa euroa. Netum Group Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin First North -markkinapaikalla (NETUM).

Lisätietoja: www.netum.fi.