Raihasta ensimmäinen suomalainen Parkerin Piping Solutions yhteistyökumppani

Suomalainen hydrauliikka-alan toimija Raiha Hydraulics tuo Parkerin huipputeknologian toimittamiinsa hydrauliikkajärjestelmiin ja ratkaisuihin. Parker on maailman johtava hydrauliikkatuotteiden ja järjestelmien valmistaja. Raiha on toistaiseksi ainoa suomalainen Parkerin Complete Piping Solutions Partner.

“Asiakkaat haluavat koko ajan enemmän palveluita ja ratkaisuja yhdeltä toimittajalta. Ainutlaatuinen yhteistyömme Parkerin kanssa avaa uusia mahdollisuuksia asiakkaillemme”, kertoo Raihan toimitusjohtaja, Aarno Immonen.

Raihalla on pitkä historia hydrauliikkahuoltojen, -komponenttien ja vaativien hydrauliikkajärjestelmien toimittamisesta. Yritysten yhteistyö on pitkäaikaisten keskustelujen ja yhteisten tavoitteiden kohtaamisen tulosta.

“Raiha valikoitui partneriksemme sen erinomaisen luotettavuuden, ammattitaidon ja pitkän kokemuksen vuoksi. Haluamme jatkuvasti vahvistaa markkinajohtajan asemaamme Suomessa ja yhteistyö Raihan kanssa tukee strategiaamme täydellisesti”, kertoo Parker Hannifinin Oy:n toimitusjohtaja, Tapio Lehti.

Raihan liikevaihto vuonna 2016 oli 4,7 miljoonaa euroa. Parker-yhteistyön kautta yritys hakee kasvua nykyisillä ja uusilla markkina-alueilla. Raihan tavoite on nousta Suomen johtavaksi vaativien hydrauliikkaratkaisujen toimittajaksi.

Aarno Immonen, toimitusjohtaja
aarno.immonen@raiha.com

Mediapaketti

Yrityksestä:
Raiha Hydraulics on perustettu vuonna 1973 täyden palvelun hydrauliikkatalo, se kuuluu Hollming Groupiin ja on yksi vanhimmista yrityksistä hydrauliikka-alalla Suomessa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli 4,7 miljoonaa euroa ja sillä on toimintaa Kaarinassa, Tampereella ja Vantaalla. Lisätietoja www.raiha.com