Wihurin ja Vincitin yhteistyö kehittyy – “Mahdollistaa paremman kyvyn reagoida liiketoiminnan tarpeisiin”

Kansainvälinen monialakonserni Wihuri ja digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Vincit ovat sopineet jatkosta jo 12 vuotta kestäneeseen yhteistyöhön.

Kansainvälinen monialakonserni Wihuri ja digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Vincit Oyj ovat solmineet uuden yhteistyösopimuksen, jonka myötä jo 12 vuotta kestänyt kumppanuus ottaa seuraavan askeleen eteenpäin.

Yhteistyössä Wihuri ja Vincit tehostavat Wihurin toiminnanohjausta entisestään muun muassa talouden, logistiikan ja tuotannon toiminnanohjausprosesseissa sekä digitaalisessa myynnissä ja verkkokaupassa. Uuden yhteistyömallin avulla Wihuri voi toimia ketterämmin ja reagoida nopeammin toimintaympäristön muutoksiin.

“Omat IT-kyvykkyytemme ovat kypsyneet vuosien saatossa Vincitin rinnalla, samalla tarvitsemme edelleen kumppaneita vauhdittamaan transformaatiotamme. Haluamme uudella yhteistyösopimuksella varmistaa, että voimme jatkossakin tukeutua Vincitin osaamiseen liiketoimintamme kehittämisessä ja jatkuvuuden varmistamisessa isojen murrosten aikana. Pitkään jatkunut yhteistyömme tekee Vincitistä meille paitsi IT-toimittajan, myös kumppanin, joka aidosti tuntee meidän liiketoimintamme”, kertoo Wihurin tietohallintojohtaja Juha-Matti Heino.

Vincit ja Wihuri sopivat uudenlaisesta jatkuvasta yhteistyömallista, jossa asiakkaalla on aiempaa enemmän liikkumavaraa ja mahdollisuus säädellä yhteistyön laajuutta tarpeensa mukaan. Yksittäisen palvelusopimuksen sijaan yhteistyö muuttuu jatkuvaksi kumppanuudeksi.

“Pitkät asiakassuhteet, syvällinen substanssiosaaminen sekä joustavuus uudistaa yhteistyön muotoja antavat meille erinomaiset edellytykset auttaa asiakkaitamme saavuttamaan entistä parempia liiketoimintatuloksia. Kiitän wihurilaisia pitkäaikaisesta luottamuksesta ja kumppanuuden jatkumisesta“, sanoo Vincitin toimitusjohtaja Julius Manni.

Lisätietoja:

Julius Manni

Toimitusjohtaja, Vincit Oyj

julius.manni@vincit.com

Juha-Matti Heino

Tietohallintojohtaja, Wihuri

juha-matti.heino@wihuri.com

Vincit Oyj

Vincit muuttaa digitalisaation liiketoiminnan tuloksiksi luodakseen parempia maanantaiaamuja vincitläisille, asiakkaillensa ja maailmalle. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.com