Kielenoppimisen markkinajohtajat SANAKO ja Auralog yhdistävät voimansa

AURALOG ja SANAKO ovat hiljattain solmineet sopimuksen tuotteittensa ristiinedustuksesta jakelukanavissaan. Kumppanuussopimuksen mukaan molemmat yritykset voivat hyödyntää toistensa jakelukanavia. Kummankin yrityksen jälleenmyyjät voivat siten hyötyä kiinnostavasta ja kattavasta tarjonnasta oppilaitoksille: SANAKOn opetusjärjestelmät varustettuna Auralogin ohjelmistoilla. Tämä yhteenliittymä muodostaa kumppanuuden kahden toisiaan erinomaisesti täydentävän alansa markkinajohtajan välillä, jotka hyötyvät toistensa kokemuksesta ja teknologiasta. SANAKO kehittää ja valmistaa valikoimaa kielenoppimisratkaisuja, perinteisistä kasettikielistudioista viimeisintä teknologian huippua edustaviin täysin tietotekniikkapohjaisiin multimediaopetuskeskuksiin ja palkittuihin virtuaaliluokkahuoneisiin. Yli 40 vuoden ylivoimainen osaaminen on tehnyt Sanakosta markkinajohtajan alallaan. Brandeistä Sanakon nimen takana on vuosien saatossa tullut käsitteitä kielenopetuspiireisissä kautta maailman: Tandberg Educational, Auditek, Teleste Educational ja Divace. Suomalainen Sanako muodottiin vuonna 2003 yhdistämään nämä nimet yhden brändin alle. Yritys on toimittanut yli 16,000 järjestelmää yliopistoihin, kouluihin ja ammatillisiin oppilaitoksiin, yli sataan maahan ympäri maailmaa. SANAKOn menestys kielenopetuksen saralla perustuu sen vahvaan tekniseen osaamiseen, jota on kehitetty ensimmäisen Tandbergin opetusstudion rakentamisesta saakka vuonna 1961. Tietoisena siitä että erinomainen äänen laatu on kriittinen ominaisuus kielenopetuksen kannalta, yritys on kiinnittänyt erityistä huomiota varmistaakseen korkealaatuisen äänen toiston. AURALOG, mailman ensimmäinen puheentunnistusteknologiaa vieraiden kielten opetuksessa käyttävä kustantaja, on saavuttanut markkinajohtajan aseman kielenopetusohjelmistojen alalla, erityisesti Tell me More kokoelmallaan. Vuonna 1987 Ranskassa perustettu AURALOG hyödyntää erinomaista uusien teknologioiden tuntemustaan ja vakaata kokemustaan opetusalan ja ammattimarkkinoiden alueelta. AURALOGin tuotteita ja palveluja toimitetaan yli 60 maahan Euroopassa, Aasiassa, Latinalaisessa Amerikassa, Australiassa, Kanadassa ja Kauko-Idässä ja 70% sen myynnistä tulee kansainvälisiltä markkinoilta. AURALOGin ohjelmistot aina sovitetaan kunkin maan tarpeisiin ja käyttöliittymän kielivaihtoehtoja on yli 30. Tell me More on jo käytössä tuhansissa akateemisissa oppilaitoksissa ympäri maailmaa. Koulutuspiireissä korkealle arvostettu AURALOG tunnetaan jatkuvista innovaatioistaan joilla se vastaa opettajien alati muuttuviin tarpeisiin. Yritys on saavuttanut opetusviranomaisten suosituksen useissa maissa: Ranskan opetusministeriön pedagogisen suosituksen, Curriculum Online –hyväksynnän Iso-Britanniassa, ‘Bollino di qualità’ hyväksymisleiman Italiassa, muun muassa. Lisätietoja: www.sanako.com, www.auralog.fr.