Kielistudio taskussa - SANAKO lanseeraa MP3-tallentimen

SANAKO vie kielenoppimisen askelta pidemmälle tuomalla markkinoille oman MP3-tallentimensa, joka on tarkoitettu rohkaisemaan oppilaita omaehtoiseen kielen opiskeluun. Edullinen SANAKO MP3-tallennin antaa opettajille ja oppilaille mahdollisuuden laajentaa kielelle altistumista tarjoamalla oppilaille tilaisuuden viedä kuuntelumateriaalia luokan ulkopuolelle kertausta ja itsenäistä harjoittelua varten. SANAKO Media Assistant Lite toimitetaan MP3-tallentimen mukana, tarjoten oppilaille useita lisäresursseja kielenoppimiseen, kuten bookmarkit tekstityksin, takaisinkelaus, nopea eteenpäinkelaus, nauhoitus, toiston nopeudensäätö ja tekstitettyjen tiedostojen toisto. MP3- tallennin on tarkoitettu ennen kaikkea käytettäväksi yhdessä SANAKO Lab 100 -kielistudion oppilaspaneeleitten kanssa antamaan oppilaille kätevän tavan tallentaa ja käyttää audio-oppimateriaalia, sekä opettajajohtoiseen että itseopiskeluun. Tallenninta voidaan käyttää myös edistämään itseopiskelua kaikkien muidenkin kielenopetusjärjestelmiemme kanssa. MP3-tallennin on ideaaliratkaisu kouluille jotka haluavat tarjota oppilaille lisäaikaa opiskeluun. Oppilaiden tarvitsee vain ladata oppimateriaali MP3-tallentimeen ja he voivat tehdä kuuntelu- ja puheharjoituksia kotonaan tai missä tahansa! Ja mikä parasta, oppilaat voivat hyödyntää MP3-tallennintaan moderneihin podcast-sessioihin ja muihin on-line resursseihin. Oppilaille uuden, kevyen MP3-tallentimen käyttö kielenoppimisrutiineissa on yhtä mieluisaa kuin sen viihteellisempikin käyttö. 512 MB muisti mahdollistaa riittävän materiaalimäärän kulkevan mukana tehokkaaseen, kielistudio-opetusta täydentävään oppimiseen. Mahdollisuuksia tasapuolisesti Sanako MP3-tallennin on edullisen hintainen, tukevarakenteinen ja sen valikkorakenne on selkeä, mikä tekee siitä ideaalisen oppilaitoskäyttöön oppilaiden jokapäiväiseen käsittelyyn. Tarjoamalla Sanako MP3-tallentimet oppilaiden käyttöön koulu voi olla varma, että kaikilla oppilailla on yhtäläinen mahdollisuus kielenoppimiseen kannettavan ja edullisen teknologian avulla. Lisätiedot: Kimmo Kärpijoki, puh.02-2166500, kimmo.karpijoki@sanako.com SANAKO OY SANAKO, aiemmin Teleste/Tandberg Educational, on mailman johtava kielistudioiden valmistaja. SANAKO uudistaa itseään moderniksi ohjelmistoyritykseksi luomalla yhteyksiä muihin oppimisalan toimijoihin sekä lisäarvoa tuottavien verkostojen ja allianssien kautta. Nykyiset edistykselliset teknologiat, kuten modernit ohjelmistoratkaisut, langattomat ja liikkuvat järjestelmät, on suunniteltu motivoivaan oppimiseen. Kotipaikkanaan Turku, SANAKO toimittaa opetusteknologiaa ja palveluita noin 70 maahan kumppaniverkoston kautta ja omien myyntitoimistojen kautta UK:ssa, USA:ssa, Ranskassa, UAE:ssa ja Kiinassa. Vuosien aikana olemme toimittaneet yli 19,000 opetusratkaisua oppilaitoksille yli 100 maassa. 95% järjestelmistä menee vientiin. SANAKO on Microsoft (R) Certified Partner ja Blackboard Building Blocks community member.