Parempaa opetusta – Edullisemmat hinnat

SANAKO tarjoaa nyt edistykselliset uudet opetusohjelmistonsa tutustumistarjouksena erikoishintaan rajatun ajan. Täten kaikilla kouluilla on nyt mahdollisuus päivittää opetusmetodinsa helppokäyttöisillä ja dynaamisilla ohjelmistoillamme edulliseen hintaan. Maaliskuun 15 päivästä alkaen koulut voivat hankkia SANAKO Study 500 tai SANAKO Study 1200 –opetusohjelmistot ja saada 10% alennuksen hinnasta. Referenssiasiakkaille annamme vielä 5% lisäalennuksen. Tarjous on voimassa kesäkuun loppuun saakka. Verkotettuun tai langattomaan ympäristöön suunniteltu Study 1200 päivittää kielenopetuksen, soveltaen moderneja menetelmiä ja työkaluja perinteisiin opetustapoihin, kun taas Study 500 on ideaalinen tietokonepohjaiseen opetukseen missä tahansa oppiaineessa. Innovoi ja säästä Sanakon erityinen tutustumistarjous tekee edistyksellisestä teknologiapohjaisesta opetuksesta edullisempaa kuin koskaan. Kouluilla on mahdollisuus myös vuokrata ohjelmistot tai hankkia koululisenssejä, minkä ansiosta tietokoneavusteista opetusta voidaan tuoda kaikkiin kouluihin. Kouluviranomaiset ja opettajat hyötyvät mahdollisuudesta säästää IT-pohjaisessa opetuksessa samalla kun parannetaan opetuksen ja oppimisen tehokkuutta ja oppimistuloksia. Study 500 ja Study 1200 ovat opettajaystävällisiä, minkä vuoksi yhä useampi opettaja voi alkaa hyödyntää teknologiaa opetuksessa mikä parantaa investoinnista saatavaa hyötyä. Molemmissa opetusohjelmissa on sama käyttäjäliittymä ja toimintalogiikka, minkä avulla koko kouluun voidaan luoda yhtenäinen opetusympäristö. Lisätietoja kampanjasta ja ilmainen 30-päivän kokeiluversio ja lähimmän jakelijan yhteystiedot löytyvät web-osoitteesta www.sanako.com/studysprint. Lisätietoja: Kimmo Kärpijoki, Manager, Product Support Services, puh +358-2-2166500 tai kimmo.karpijoki@sanako.com SANAKO Oy SANAKO on erikoistunut kielistudioiden, multimediaa hyödyntävän opetusohjelmistojen, virtuaalioppimistuotteitten ja verkossa tapahtuvan yhteistoimintatyökalujen myyntiin ja lisensointiin koulutussektorille ja yrityksille maailmanlaajuisesti. Yritys on yksityisessä omistuksessa ja työllistää noin 80 henkeä. Myynnistä noin 96% menee vientiin. Yrityksellä on toimipisteet Turun lisäksi Espoossa, Leedsissä, New Yorkissa ja Shanghaissa. Turkulaisen SANAKO Oy:n juuret ulottuvat vuoteen 1961, jolloin ensimmäinen Tandberg-kielistudio toimitettiin asiakkaalle.