SANAKO avainasiakas Finprolle

SANAKO liittyy muiden johtavien suomalaisten vientiyritysten kanssa Finpron kehittämään avainasiakasohjelmaan. Finpro keskittyy suomalaisen liiketoiminnan edistämiseen kansainvälisesti. SANAKO odottaa yhteistyöltä uusia näkemyksiä kasvavista markkinoistaan ja siten nopeampaa liiketoiminnan kasvua. Avainasiakasohjelma tarjoaa valikoiduille kansainvälisesti toimiville yrityksille joukon erityispalveluja, joita avainasiakaspäällikkö Key Account Manager (KAM) johtaa. KAM:in rooli on tuntea asiakasyritys syvällisesti ja ymmärtää sen liiketoimintatarpeita ja koordinoida yhteistyötä Finpron globaalin verkoston kanssa pitkäaikaisessa asiakassuhteessa. Avainasiakkaana SANAKO tulee hyötymään useista eduista Finpron globaalin yhteistyökumppaniverkoston kautta. Näitä ovat: Aikainen tieto liiketoimintamahdollisuuksista Helppo pääsy yhteyteen Finpro parhaiden resurssien kanssa globaalisti Yksi kontakti tehokkaaseen ja vaikuttavaan seurantaan Mahdollisuus olla ensimmäisten joukossa Finpron uusien palvelujen käyttäjänä Finpron kansainvälisen liiketoimintajohtamisen osaamisesta koituvat hyödyt Petri Laapotti on nimetty SANAKOn avainasiakaspäälliköksi, KAM:iksi. Hänen roolinsa on olla tukemassa Sanakoa ja muita yrityksia niiden avatessa uusia näkymiä kansainvälisessä mittakaavassa. “Haastamme suomalaiset kasvuyritykset tarttumaan mahdollisuuksiin maailmanlaajuisesti. Työskentelytavassamme yhdistyy käytännöllinen ja joustava lähestymistapa vahvaan toimialatuntemukseen ja tietotaitoon kansainvälistymisprosesseista.” SANAKOn myyntijohtaja Juha Merinen pitää uutta yhteistyötä Finpron kanssa tervetulleena. “Odotamme innolla globaalia yhteistyötä Finpron kanssa ponnistellessamme liiketoimintamme menestyksekkään kasvun kanssa lähitulevaisuudessa. Odotamme ohjelman tukevan liiketoiminnan kehitystyötä jo käynnissä olevilla alueilla kuten Intia, Kiina, Eurooppa, Lähi-Itä ja Afrikka.” Lisätietoja Finprosta ja sen kansainvälisistä yrityspalveluista: www.finpro.fi. Lisätietoa SANAKOsta: www.sanako.com. FINPRO Finpro on konsultointiorganisaatio, joka keskittyy edistämään suomalaisten yritysten kansainvälistymistä ja hallitsemaan siihen liittyviä riskejä. Finpro suorittaa kansallista tehtäväänsä asiakaslähtöisen toimintatavan kautta yhteystyössä muiden samaa tavoitetta palvelevien organisaatioiden kanssa. Finpro toimii ainutlaatuisen globaalin verkoston kautta: organisaatiolla on 50 Suomen vientikeskusta 40 maassa ja kaksi Suomessa. SANAKO OY SANAKO, aiemmin Teleste/Tandberg Educational, on mailman johtava kielistudioiden valmistaja. SANAKO uudistaa itseään moderniksi ohjelmistoyritykseksi luomalla yhteyksiä muihin oppimisalan toimijoihin sekä lisäarvoa tuottavien verkostojen ja allianssien kautta. Nykyiset edistykselliset teknologiat, kuten modernit ohjelmistoratkaisut, langattomat ja liikkuvat järjestelmät, on suunniteltu motivoivaan oppimiseen. Kotipaikkanaan Turku, SANAKO toimittaa opetusteknologiaa ja palveluita noin 70 maahan kumppaniverkoston kautta ja omien myyntitoimistojen kautta UK:ssa, USA:ssa, Ranskassa, UAE:ssa ja Kiinassa. Vuosien aikana olemme toimittaneet yli 19,000 opetusratkaisua oppilaitoksille yli 100 maassa. 95% järjestelmistä menee vientiin.