SANAKO lanseeraa maailmanlaajuiset koulutus- ja asennuspalvelut

SANAKO tarjoaa kokonaisratkaisuja asiakkailleen. Osoituksena tästä tuomme markkinoille monipuolisen valikoiman after-sales -palveluja, jotka ovat saatavissa Sanakon maailmanlaajuisen kumppaniverkoston kautta. Palvelumme ovat osa kattavaa ohjelmaa, jonka tavoitteena on varmistaa, että asiakkaamme saavat täyden hyödyn tekemästään opetusteknologiasijoituksesta. Ohjelma on suunniteltu tarjoamaan asiakkaille kokonaisvaltainen asiakaspalvelukokemus, joka täydentää heidän teknologiahankintaansa. Tällä hetkellä palveluvalikoimamme kattaa SANAKO Software Maintenance -ylläpitosopimuksen sekä uutuutena nyt myös SANAKO-asennus- ja koulutuspalvelut. SANAKO-asennuspalvelut Asennuspalvelut ovat saatavissa kaikille Sanakon opetusratkaisuille. Kanavakumppanimme työskentelevät yhdessä asiakkaan teknisen ja opetushenkilöstön kanssa taatakseen tehokkaan asennuksen ja peruskoulutuksen. Raportti asennuksen menestyksekkäästä toteutuksesta annetaan asiakkaalle jokaisen asennusvaiheen jälkeen, ja vasta asiakkaan hyväksyttyä ohjelman edellisen vaiheen voi seuraava vaihe alkaa. SANAKO-koulutuspalvelut SANAKO-koulutuspalvelut sisältävät järjestelmän esittelyn ja käyttökoulutuksen kattaen kaikki tuotteen toiminnot. Asiakkaalla on mahdollisuus jakaa koulutus kahteen sessioon niin että he saavat kuussakin vaiheessa juuri sopivan tasoista räätälöityä loppukäyttäjäkoulutusta. Tämä lähestymistapa varmistaa sen että asiakas saavuttaa tarvittavat taidot hyödyntääkseen tehokkasti valitsemaansa opetusteknologiaratkaisua. Asiakkaat saavat koulutuksesta dokumentaation, jossa käsitellyt asiat on kuvattu. Sanako koulutuspalvelut ovat saatavissa paikan päällä ja myöhemmin myös on-line –koulutuksena verkossa. SANAKO Software Maintenance -ylläpitosopimus SANAKO Software Maintenance -sopimus on tarkoitettu suojaamaan asiakkaan teknologiainvestointeja. Ylläpitosopimus varmistaa että asiakkaat saavat automaattisesti päivitykset ja uudet versiot hankkimistaan ohjelmistotuotteista. Software Maintenance -ylläpitosopimus voi tuotteesta riippuen ja asiakkaan valinnan mukaan olla kestoltaan joko 1, 3 tai 5 vuotta. Sopimuksen voimassaoloaikana asiakas saa kaikki tuotteeseen tulevat päivitykset ja uudet versiot helposti ja vaivatta ilman lisäkustannuksia. Asiakas voi hankkia Software Maintenance -sopimuksen jakelijaltaan tai suoraan Sanakosta. Asiakkaat voivat kysyä Sanakon palveluja paikalliselta Sanako-myyntiedustajaltaan. Lisätietoja: Kimmo Kärpijoki, Manager, Product Support Services, kimmo.karpijoki@sanako.com, puh. 02 2166500. SANAKO OY SANAKO, aiemmin Tandberg Educational, on mailman johtava kielistudioiden valmistaja. SANAKO uudistaa itseään moderniksi ohjelmistoyritykseksi luomalla yhteyksiä muihin oppimisalan toimijoihin sekä lisäarvoa tuottavien verkostojen ja allianssien kautta. Nykyiset edistykselliset teknologiat, kuten modernit ohjelmistoratkaisut, langattomat ja liikkuvat järjestelmät, on suunniteltu motivoivaan oppimiseen. Kotipaikkanaan Turku, SANAKO toimittaa opetusteknologiaa ja palveluita noin 70 maahan kumppaniverkoston kautta ja omien myyntitoimistojen kautta UK:ssa, USA:ssa, Ranskassa, UAE:ssa ja Kiinassa. Vuosien aikana olemme toimittaneet yli 19 000 opetusratkaisua oppilaitoksille yli 100 maassa. 95 % järjestelmistä menee vientiin. SANAKO on Microsoft Certified Partner ja Blackboard Building Blocks -yhteisön jäsen.