SANAKO Study -opetusohjelmistot ovat saaneet Windows Vista -sertifioinnin ensimmäisenä Suomessa

Sertifiointi tuo lisäarvoa sekä tarjoaa useita etuja asiakkaille

SANAKO, maailman johtava kieltenopetusteknologian valmistaja, on tänään ilmoittanut, että sen Study-opetusohjelmistotuotteille on myönnetty ensimmäisenä Suomessa Windows Vista -sertifiointi.

SANAKO Study 500 ja Study 1200 ovat puhtaita ohjelmistotuotteita, joista ensimmäinen soveltuu kaikkien aineiden opetukseen ja jälkimmäinen on suunniteltu erityisesti kieltenopetukseen. Study-tuoteperheen sertifioinnin myötä SANAKO lukeutuu Microsoftin ohjelmistokumppaneiden huippuihin, jotka pystyvät takaamaan yhteensopivuuden Microsoftin viimeisimmän käyttöjärjestelmän kanssa.

Ohjelmistotuotteiden sertifionti takaa myös Sanakon asiakkaille ympäri maailman turvallisemman ja tuottoisamman sijoituksen.

"Siirtyessään asteittain Vista-ympäristöön asiakkaamme välttyvät uusilta investoinneilta ja koulutustarpeilta, sillä heidän valitsemansa Sanako-opetusratkaisu toimii myös uudessa käyttöjärjestelmässä ja noudattaa tarkasti korkeita vaatimuksia, jotka on asetettu Windows Vista -sertifiointiohjelmassa. Tätä ei voi pitää itsestäänselvyytenä opetusohjelmistojen monimuotoisessa maailmassa, kertoo SANAKOn teknologiajohtaja Timo Vasankari.

“Microsoft on iloinen, että SANAKO on saanut Certified for Windows Vista -tunnuksen Study-sovelluksilleen,” sanoi Brad Goldberg, General Manager, Windows Vista Product Management, Microsoft Corp.

“Sertifioimalla sovelluksensa SANAKO kertoo asiakkailleen, että tuote vastaa tarkkoja luotettavuus- ja laatuvaatimuksia ja että se on testattu ja sen on todettu toimivan erinomaisesti Windows Vista -käyttöjärjestelmässä.”

Lisätietoja lehdistölle:
Timo Vasankari, teknologiajohtaja, SANAKO Oy, +358 (0)2 2166 500, timo.vasankari@sanako.com

SANAKO OY
SANAKO, aiemmin Tandberg Educational, on opetusteknologiayritys, joka kehittää kieltenoppimisratkaisuja, opetus- ja luokkahuoneenhallintaohjelmistoja, virtuaalisia oppimisympäristöjä ja koulutusratkaisuja sekä tarjoaa palvelutuotteita asiakkailleen. SANAKO on maailman johtava kieltenoppimisteknologian valmistaja.

Kaikki tuote- ja yhtiönimet voivat olla omistajiensa tuotemerkkejä.