SANAKOn uusi ohjelmistovuokraus kouluille helpottaa teknologiahankintoja

SANAKO tarjoaa nyt kouluille mahdollisuuden päivittää opetusteknologiaansa vuokraamalla ohjelmistoja murto-osalla ostohinnasta. Sanako on lanseerannut uuden ohjelmistojen vuokrausmallin, jonka avulla koulut voivat soveltaa uutta teknologiaa opetuksessa sitoumuksetta ja edullisesti. Vuokrausmallia voidaan soveltaa tällä hetkellä uuteen SANAKO Study 500 -ohjelmistoon, joka on ihanteellinen ratkaisu kaikkien aineiden opettamiseen, sekä SANAKO Study 1200 -ohjelmistoon, joka on kehitetty erityisesti kieltenopetuksen tarpeisiin. Sanakon vuokrausmalli antaa asiakkaalle samanlaiset edut kuin muut IT-teollisuuden vuokrausmallit ja varmistaa, että teknologian taso säilyy ajanmukaisena ja kustannukset minimissä. Koulutusalalla vuokrausmalin yksi merkittävimmistä eduista on se, että oppilaitosten rajalliset rahavarat on mahdollista hyödyntää mahdollisimman moneen kehitysprojektiin. Teknologian soveltamisen tulokset opetuksessa ovat heti nähtävissä, ja niistä voi nauttia ilman teknologian omistamiseen liittyviä sitoumuksia. Alhaisempien kustannusten lisäksi Sanakon vuokrausmalli tarjoaa asiakkaalle SANAKO Software Maintenance -ylläpitopalvelun, jonka avulla asiakkaat voivat pitää teknologiansa ajanmukaisena, sillä ylläpitopalvelun asiakkaat saavat aina automaattisesti käyttöönsä uusimmat ohjelmistoversiot ja -päivitykset. SANAKO -ohjelmistovuokrauksen olennaisimmat edut asiakkaalle: -Ihanteellinen käyttötapa tietotekniikkabudjetille – teknologiaa vähimmäiskustannuksin -Software Maintenance -palvelu – ajanmukaiset ohjelmistoversiot ja –päivitykset -Pääoman säästö – vuokrausmalli vapauttaa pääomaa koulun muihin kehitysprojekteihin -Taloudellinen kontrolli – tiedossa olevat maksuerät helpottavat budjetointia SANAKO Study 500 ja Study 1200 ovat ihanteellisia ohjelmistoratkaisuja Sanakon vuokraohjelmaan, sillä ne tarjoavat kouluille mahdollisuuden vahvistaa jo olemassaolevia IT-sijoituksia päivittämällä teknologia-avusteisen opettamisen huipputasolle. Molemmat Study-ohjelmistot soveltuvat myös langattomiin verkkoympäristöihin (tietyin rajoituksin) ja ovat yhteensopivia yleisimpien käyttöjärjestelmien kanssa. Ohjelmistot pitävät itse huolta ajanmukaisuudestaan etsimällä päivityksensä Internetistä. Vuokrausmallin lisäksi SANAKO Study 500 ja Study 1200 -ohjelmistot voi nyt hankkia omaksi tutustumishintaan. Lisää tietoa erikoistarjouksesta löytyy osoitteesta www.sanako.com/studysprint Yhteydenotot: Kimmo Kärpijoki, Product Support Service Manager, puh. 02-2166500 tai kimmo.karpijoki@sanako.com