Uusi SANAKO Study -ohjelmistoversion ja moduuleita julkaistu

Lisätietoja: Kimmo Kärpijoki, Senior Manager, Global Business Services: (02) 2166 536; kimmo.karpijoki@sanako.com

SANAKO julkaisee uuden version modulaarisesta Study-ohjelmistostaan. Uusi Study sisältää entistä enemmän toimintoja, joiden avulla opettajien on helpompi opettaa IT-luokassa. Lisäksi SANAKO julkaisee uusia ohjelmistomoduuleita, jotka tehostavat Study-ympäristössä oppimista.

Study-ohjelmiston versio 2.0:n uusiin toimintoihin kuuluvat mm. Whiteboard-toiminto ja merkintätyökalu, joiden avulla opettajan ja oppilaiden välinen vuorovaikutus on entistä helpompaa, ja opettajan on helpompi tukea oppilaita harjoitusten aikana. Oppimisympäristön uudet toiminnot innostavat oppilaita omaksumaan uutta nyt myös digitaalisen materiaalin avulla. Uudenlaiset materiaalit motivoivat oppilaita harjoittelemaan, ja oppimisen tulokset paranevat.

Uutena toimintona mukana on myös helppokäyttöinen luokkatiedostotoiminto, jonka avulla opettaja valmistelee digitaalisen oppimisympäristönsä nopeasti, ja oppitunti on helppo aloittaa viiveettä. Uudenlaisessa ympäristössä oppilaat oppivat tehokkaammin, ja opettajille jää enemmän aikaa päästä opetustavoitteisiinsa.

Uudet moduulit tarjoavat enemmän oppimismahdollisuuksia

SANAKO Study 500 ja Study 1200 -ohjelmistojen uudet moduulit antavat opettajalle lisää työkaluja, joiden avulla he voivat tehostaa harjoituksia ja tarjota oppilaille entistä monipuolisempaa materiaalia. Opettaminen tehostuu ja oppilaat iloitsevat mieleenpainuvista harjoituksista.

SANAKO Study Blackboard -moduulin* avulla opettajat pääsevät Study-ohjelmistonsa kautta Blackboard® LMS-järjestelmään, josta he pääsevät käyttämään järjestelmään tallennettuja materiaaleja opetuksessaan. Opettaja voi myös jakaa Blackboard-järjestelmästä käyttämiään materiaaleja oppilailleen Study-ympäristössä. Tämä nk. sulautuva opetusmuoto tehostaa sekä itsenäistä että opettajajohtoisen opiskelua. SANAKO Study Blackboard -moduulia voidaan käyttää sekä Study 500 että Study 1200 -ohjelmistojen kanssa.

Study 500 -ohjelmistoon suunnitellun SANAKO Content Authoring -moduulin avulla opettajat voivat itse luoda harjoituksia, joiden avulla oppitunteihin saadaan vaihtelua ja opetettava asia voidaan esittää uudella ja innostavalla tavalla. Moduulilla on helppo koota erilaisista aineksista persoonallisia materiaalipaketteja, joissa yhdistyvät teksti, audio, video ja kuvat. Uudet ja erilaiset harjoitukset piristävät sekä opettajien että oppilaiden työskentelyä!

Study-ohjelmistot moduuleineen ovat yhteensopivia Microsoft® .NET -alustan sekä Microsoft Vista® -teknologian kanssa. Ohjelmistot ovat lisäksi SCORM-yhteensopivia, minkä ansiosta ne ovat täydellinen lisä LMS-ratkaisuihin kuten Blackboard Learning System™ -järjestelmään.

SANAKO Study -ohjelmisto ja siihen suunnitellut moduulit tarjoavat kouluille kokonaisratkaisun kaikkien aineiden ja kaiken tasoisten ryhmien tarpeisiin.

* SANAKO Study Blackboard Module tomii Windows® -palvelimen kanssa.

Blackboard, Bb-logo, Building Blocks, Building Blocks -logo, Blackboard Developers Network ja Blackboard Learning System ovat Blackboard Inc.:in tavaramerkkejä/rekisteröityjä tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa. Käyttö luvan kanssa.

Microsoft ja Windows ovat Microsoft Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä tai tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa.

SANAKO OY
SANAKO, aiemmin Teleste/Tandberg Educational, on mailman johtava kielistudioiden valmistaja. SANAKO uudistaa itseään moderniksi ohjelmistoyritykseksi luomalla yhteyksiä muihin oppimisalan toimijoihin sekä lisäarvoa tuottavien verkostojen ja allianssien kautta. Nykyiset edistykselliset teknologiat, kuten modernit ohjelmistoratkaisut, langattomat ja liikkuvat järjestelmät, on suunniteltu motivoivaan oppimiseen.

Kotipaikkanaan Turku, SANAKO toimittaa opetusteknologiaa ja palveluita noin 70 maahan kumppaniverkoston kautta ja omien myyntitoimistojen kautta UK:ssa, USA:ssa, Ranskassa, UAE:ssa ja Kiinassa. Vuosien aikana olemme toimittaneet yli 19 000 opetusratkaisua oppilaitoksille yli 100 maassa. 95 % järjestelmistä menee vientiin.

SANAKO on Microsoft® Certified Partner ja Blackboard Building Blocks community member.

SANAKO Study -ohjelmisto v 2.0 ja uudet SANAKO Study Blackboard ja SANAKO Study Content Authoring -moduulit tehostavat IT-luokissa työskentelyä. (Kuva pdf-liitteessä)