AdTech Pitching Night tuo tulevaisuuden mainosratkaisut Sanomataloon 22.10.

Markkinointi ja mainonta muuttuu. AdTech Pitching Nightin lavalla Sanomatalon Mediatorilla startup-yrittäjät pääsevät esittämään omat ratkaisunsa mainonnan kehittämiseksi.

Miten ihmiset tavoitetaan, miten heihin vaikutetaan, miten tehdään kauppaa – ja millaista liiketoimintaa ja innovaatioita tämän ympärille tällä hetkellä syntyy? Vuoden kolmas Pitching Night tuo jälleen yhteen kasvuyrittäjät, sijoittajat ja yleisön. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Sanoma, Slush ja bisnesenkeliverkosto FiBAN.

”Mainonta ja mainosratkaisut ovat lähellä Sanoma ydintä – parhaan kokemuksen tarjoamista niin kuluttajille kuin mainostaja-asiakaillemme. Siksi on erityisen kiinnostavaa nähdä, mitä uutta yhdeksän mukana olevaa kasvuyritystä lavalle tuovat”, sanoo Sanoma Media Finlandin viestintäjohtaja Hanna Johde.

Sanoma on Helsingissä 11–12.11.2015 järjestettävän Slush-kasvuyritystapahtuman pääyhteistyökumppani.

Sanomatalon Mediatorilla 22. lokakuuta kello 17−19 järjestettävää AdTech Pitching Nightia voi seurata myös HSTV:n kautta. Tilaisuus järjestetään englanniksi. Twitterissä tapahtuma näkyy tunnisteella #pitchingnight.

SanomaVentures on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalaisen edelläkävijän Sanoman ($SAA1V) yksikkö, joka sijoittaa digitaalisiin kasvuyrityksiin tarjoamalla pääomaa, tavoittavuutta mediassa, toimiala-asiantuntemusta, verkostoja sekä aktiivista tukea. SanomaVentures keskittyy strategisiin investointeihin innovatiivisiin yrityksiin, jotka toimivat digitaalisen median ja markkinoinnin, sähköisen kaupankäynnin sekä koulutuksen aloilla. Sanoma Venturesilla on toimistot Amsterdamissa ja Helsingissä. Lisätietoja osoitteessa www.sanomaventures.com