Huuto.net ja Hintaseuranta.fi uudelle omistajalle

Sanoma Media Finland on myynyt Huuto.net ja Hintaseuranta.fi -palvelut. Liiketoiminta siirtyi 21. lokakuuta alkaen ePrice Oy:lle, joka keskittyy jatkamaan Huuto.netin ja Hintaseuranta.fi:n liiketoimintaa. Liiketoimintakaupan mukana uuden yhtiön palvelukseen siirtyy 11 henkilöä vanhoina työntekijöinä.

Tiedote 22.10.2019

Huuto.net ja Hintaseuranta.fi -palveluiden liiketoiminta jatkuu ennallaan. Sanoma Media Finlandiin kuuluva Sanoma Digital keskittyy strategiansa mukaisesti jatkossa työnhaun ja asumisen palveluihin sekä SAAS- ja alustaliiketoimintaan.

”Huudolla ja Hintaseurannalla on uniikit käyttäjäryhmät ja vahva palvelukokonaisuus. Uskomme, että näihin palveluihin keskittyvä uusi omistaja voi parhaiten tarjota palveluille kasvunäkymiä”, Sanoma Digitalin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola sanoo.

”Näemme Huudossa ja Hintaseurannassa vahvaa potentiaalia, ja haluamme investoida näiden palvelujen liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen”, ePrice Oy:n toimitusjohtaja Jari Piiponniemi toteaa.

Sanoma Digitaliin kuuluvat jatkossa Oikotie Työpaikat, Oikotie Asunnot, Rakentaja.fi, Puutarha.net, Sähkövertailu.fi, Omataloyhtiö.fi -palvelut sekä kiinteistönvälittäjille ja rakennusliikkeille järjestelmäpalveluja tarjoava PDX ja autoliikkeille SAAS-palveluja tarjoava Netwheels.

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.