Huuto.net tuo ammattilaisten remonttityökalut kuluttajien vuokrattavaksi yhteistyössä Cramon kanssa

Tiedote 4.6.2019

Huuto.net lanseeraa yhteistyössä Cramon kanssa kuluttajille suunnatun vuokrauspalvelun. Kuluttajat voivat vuokrata helposti laadukkaita, ammattilaistason työkaluja arjen tarpeisiin Huuto.netistä Cramon kuluttajavuokrauspalvelusta.

”Kiertotalous kiinnostaa yhä enemmän. Pyrimme vastaamaan tähän trendiin tarjoamalla kuluttajille mahdollisuuden vuokrata Cramon laadukkaita työkaluja satunnaisiin tarpeisiin. Sen sijaan, että remontoijat ostavat halpoja työkaluja nurkkiin pölyttymään, he voivat nyt kätevästi vuokrata huipputyökalut milloin he niitä tarvitsevat”, Huuto.netin tuotekehityspäällikkö Juho Laatikainen kertoo.

Suomessa on perinteisesti hankittu työkalut rautakaupasta pieniin ja satunnaisiin käyttötarkoituksiin. Tämä on johtanut siihen, kuluttajien varastot ovat täynnä hyvin vähällä käytöllä olevia työkaluja.

”Kestävä kuluttaminen on tärkeämpää kuin koskaan. Vuokraamalla koneet ja laitteet remontoija säästää kustannuksissa ja saa käyttöönsä ammattilaistason välineet. Asiakkaillamme on aina parhaat välineet jokaiseen työhön”, markkinointipäällikkö Kaisa Tiira-Vahala Cramosta toteaa. ”Huuto.netin kautta tapahtuva verkkovuokraus tukee Cramon omaa verkkopalvelua, joka on toiminut Cramon nettisivuilla jo muutaman vuoden. Verkkovuokraus on tullut alalle jäädäkseen.”

Huuto.net – vuokrauspalvelun Cramo -pilotti on käynnistynyt osoitteessa www.huuto.net/cramo

Lisätiedot:

Juho Laatikainen, tuotekehityspäällikkö, Sanoma Digital, juho.laatikainen@sanoma.com, p. +358 50 353 6080

Kaisa Tiira-Vahala, markkinointipäällikkö, Cramo Finland Oy, kaisa.tiira-vahala@cramo.com, p. +358 40 768 4652