Lahja Itämerelle! Tiede Luonnon tilaajalahjan voi lahjoittaa John Nurmisen Säätiön työhön

Sanoma Media Finlandin julkaisema Tiede Luonto on mukana John Nurmisen Säätiön ja Moomin Charactersin #MEIDÄNMERI-kampanjassa.

Tiede Luonto -lehden tilaajalahjana voi loppuvuoden ajan antaa Sanoma Media Finlandin lahjoittaa 5 euroa lyhentämättömänä John Nurmisen Säätiön työhön Itämeren ja sen perinnön suojelemiseksi. Viidellä eurolla saadaan poistettua noin 20 kiloa sinilevää Itämerestä.

”On hienoa olla mukana tässä tärkeässä kampanjassa. Viime vuonna lanseeratun Tiede Luonnon ensimmäisessä numerossa oli iso ja toiveikas juttu Itämeren tilasta ja tulevaisuudesta. Jutussa sukellettiin meribiologin matkassa saaristomeren syvyyksiin tutkimaan Itämeren ainutlaatuisuutta. Vaikka pinnan alta löytyykin vielä kauneutta, tarvitaan lisää tietoa ja konkreettisia toimenpiteitä Itämeren suojelemiseksi”, Sanoman brändistrategi Venla Männistö sanoo.

Moomin Charactersin ja John Nurmisen Säätiön #MEIDÄNMERI-kampanjan avulla levitetään tietoa erilaisista keinoista auttaa Itämerta sekä kerätään varoja John Nurmisen Säätiön työhön, jonka tarkoituksena on puhdistaa ja suojella Itämerta sekä sen ainutlaatuista kulttuuriperintöä.

”Kampanja on sen julkistuksesta lähtien pitänyt upeasti Itämeren asiaa esillä ja olemme saaneet siitä valtavasti hyvää palautetta. Kampanjan suuri ja monipuolinen kumppanijoukko yhteiskunnan eri aloilta kertoo siitä, kuinka meri yhdistää meitä. Tätä yhteisöllisyyden tunnetta tarvitaan etenkin näinä poikkeusaikoina”, John Nurmisen Säätiön asiamies Annamari Arrakoski-Engardt sanoo.

Tilaussivu
#MEIDÄNMERI

Lisätietoa: Brändistrategi Venla Männistö, p. 040 554 2966, venla.mannisto@sanoma.com