Meira Noronen Nelonen Median kotimaisten ohjelmien päälliköksi

Meira Noronen on nimitetty Nelonen Median kotimaisista ohjelmista vastaavaksi päälliköksi 7.1. alkaen.

Tiedote 20.12.2018

Kokenut ja monipuolinen tv-ammattilainen Meira Noronen siirtyy vastaavan tuottajan tehtävistä Nelonen Median kotimaisista ohjelmista vastaavaksi päälliköksi 7.1.2019 alkaen. Noronen vastaa Nelonen Median televisiotiimissä kaikkien kotimaisten ohjelmien tuotannosta ja toimii vastaavien tuottajien esimiehenä. Tehtävää aiemmin hoitanut Unne Sormunen siirtyy tuotantoyhtiö Endemol Shine Finlandin toimitusjohtajaksi.

”On hienoa, että omasta tiimistä löytyy kovia osaajia, kun uusia tehtäviä avautuu. Kotimainen ohjelmisto on olennainen osa televisiotarjontaamme: se yhdistää koko kansan suosikkiohjelmat, rakastetuimmat tähdet ja kiinnostavimmat viihdeilmiöt. Meira on tähän hommaan ehdottomasti paras mahdollinen valinta. Hän tuntee läpikotaisin sekä kansainväliset trendit että tv-tuotannon käytännöt. Lämmin kiitos myös Unnelle hyvästä työstä, tiivis yhteistyö jatkuu myös hänen uudessa roolissaan tuotantoyhtiöpuolella”, Nelonen Median televisiojohtaja Ville Toivonen kommentoi.

Kevään aikana Meira Noronen pääsee työskentelemään muun muassa The Voice of Finlandin kahdeksannen kauden, Haluatko miljonääriksi? -visailun, The Wall Suomen sekä viime keväänä potin räjäyttäneen Selviytyjät Suomen parissa.

Nelonen Media on Suomen suurin monikanavainen viihdetalo. Mainosrahoitteisia televisiokanavia on neljä: Nelonen, Jim, Liv ja Hero. Lisäksi Ruutu-videopalvelu tarjoaa sekä viihde- että urheilusisältöjä. Radiokanavia on kuusi: Radio Aalto, Radio Rock, Radio Suomipop, Loop, Helmiradio, HitMix sekä audiosisältöpalvelu Supla ja nettiradio Groove FM. Noin kolmeakymmentä festaria ja tapahtumaa tuottaa Nelonen Media Live.