Nelonen Media kokoaa yhteen kaikki brändinsä – uusi ilme syntyi omassa markkinointitiimissä

Uuden Nelonen Media -kokonaisuuden alla olevat brändit pysyvät jatkossakin itsenäisinä. Yhtenäinen brändiperhe tulee olemaan niin tv-katsojalle kuin festarikävijälle ennen kaikkea lupaus laadusta.

Nelonen Media haluaa ottaa haltuunsa Suomen suurimman viihdetalon position ja kerää siksi kaikki brändinsä tiiviimmin Nelonen Media -kattobrändin alle.

”Kuluttajat haluavat yksinkertaisuutta ja selkeyttä, ja visuaalisesti yhtenäisempi brändikokonaisuus vastaa näihin toiveisiin. Koko Nelonen Median tekemistä yhdistää lisäksi ’Viihde on hyväksi’ -lupaus, jonka me lunastamme olemalla ihmisten arjessa aivan jokaisena päivänä”, Nelonen Median markkinointijohtaja Heini Häyrinen sanoo.

Uusi ilme lanseerataan tiistaina 24.11. Nelonen Median logo uudistuu ja jatkossa osana kaikkia logoja on Nelonen-brändistä johdettu graafinen elementti. Samassa yhteydessä tv-brändien kanavailmeet on uudistettu kauttaaltaan, mikä myös virtaviivaistaa niiden ylläpitoa ja tuotantoja jatkossa ja tuo näin selkeyttä mainostaja-asiakkaille.

Uusi brändi-ilme on toteutettu lähes kokonaan Nelonen Median omalla markkinointitiimillä.

”Kyseessä on kansainvälisestikin harvinaisen iso uudistus. Meillä on myös poikkeuksellisen osaava tiimi, mikä mahdollisti näin valtaisan projektin toteuttamisen omin voimin ja vieläpä etätöitä tehden”, Häyrinen kertoo.

Nelonen Mediaan kuuluvat tv-kanavat Nelonen, Hero, Jim, Liv ja Ruutu, radiokanavat Radio Suomipop, Supla, Groove FM, Radio Rock, Radio Aalto, HitMix, Loop, Aito Iskelmä ja Helmiradio. Tapahtumia Nelonen Medialla on lukuisia, suurimpina Suomipop-festivaali, Rockfest ja Tikkurila-festivaali. Myös musiikkiyhtiö Kaiku Entertainment on osa Nelonen Mediaa.

Katso uuden brändi-ilmeen lanseerausvideo.

Lisätiedot: Nelonen Median markkinointijohtaja Heini Häyrinen: Heini.Hayrinen@nelonenmedia.fi, p. 050 568 5573