Oikotie Työpaikat tuo työnantajakuvan mittauksen suoraan työpaikkailmoituksiin

Oikotien työpaikkailmoituksiin on lisätty uusi toiminnallisuus, jossa työnhakijat voivat kertoa, millainen mielikuva heillä on kyseisestä työnantajasta. Ensimmäisen kuukauden aikana kyselyyn on vastannut jo tuhat hakijaa, ja vastauksia on kertynyt noin 400 yritykselle. Rekrytoivilla yrityksillä on mahdollisuus hyödyntää kertynyttä dataa työnantajamielikuvansa kehittämiseen.

Tiedote 14.1.2018

”Panostaminen työnantajakuvaan on yhä tärkeämpää osaajakilpailun kiihtyessä. Uusi ja innovatiivinen palvelu vahvistaa työpaikkailmoituksen arvoa ja kilpailukykyä. Haluamme auttaa työnantajia työnantajakuvan kehittämisessä ja tarjoamme siihen parhaat ratkaisut”, Oikotie Työpaikkojen johtaja Joonas Pihlajamaa sanoo.

Mielikuvakysely aktivoi hakijaa ja tarjoaa hänelle lisätietoa yrityksistä. Kyselyyn vastattuaan hakija saa tietää, mitkä ovat työnantajan TOP 3 -vahvuudet vastausten perusteella. Rekrytoijat saavat vastausdatan itselleen Oikotien verkkokaupan kautta.

”Työnhakijat pääsevät vaikuttamaan ja saavat lisätietoja yrityksestä; työnhaussa kaikki tieto yrityksestä on arvokasta. Yrityksille työnantajakuvan mittaaminen on puolestaan yhä merkittävämmässä roolissa. Uusi toiminnallisuus palvelee siis sekä hakijoiden että rekrytoijien tarpeita”, Oikotie Työpaikkojen Business Manager Noora Holmström kertoo.

Oikotie on luotettava ja tehokas markkinapaikka, joka vie helpoimmin parhaaseen lopputulokseen: uuteen kotiin, työhön tai kauppoihin. Oikotie on mukana elämän suurissa valinnoissa.

Lisätiedot: Joonas Pihlajamaa, Oikotie Työpaikat
joonas.pihlajamaa@sanoma.com