Tatu Kaskela on nimitetty Sanoma Lifestylen Head of Digitaliksi

Tatu Kaskela aloittaa Sanoma Media Finlandin aikakausmediayksikkö Sanoma Lifestylen digijohtajana lokakuun lopussa. Hän on myös yksikön johtoryhmän jäsen.

Tiedote 1.10.2018

Tatu Kaskela aloittaa Sanoma Media Finlandin aikakausmediayksikkö Sanoma Lifestylen digijohtajana (Head of Digital) 26.10.2018. Hän on myös yksikön johtoryhmän jäsen. Tatu Kaskela vastaa uudessa tehtävässään Sanoma Lifestylen digipalveluiden ja -sisältojen kehittämisestä ja kaupallistamisesta.

Kaskela siirtyy Sanomalle Digitasta, jossa hän on vastannut Internet Delivery -liiketoiminnasta. Aikaisemmin Tatu Kaskela on muun muassa toiminut Kauppalehden yritystietopalveluista ja markkinointitietokannoista vastaavana liiketoimintajohtajana. Hän on myös vetänyt Suomen Asiakastiedon kanta-asiakasmyyntiä.

Sanoma Lifestylen digitaaliset sisällöt tavoittivat kesä- ja heinäkuussa 24–44-vuotiaista internetiä käyttävistä naisista täydet 100 prosenttia. Sanoma Lifestylen digitaalisia tuotteita ovat muun muassa Vauva.fi, Menaiset.fi ja sosiaalinen keittokirja Soppa365. Vauva.fi tavoittaa kuukausittain yli 1,5 miljoonaa suomalaista, Menaiset.fi yli miljoonan ja Soppa365.fi yli puoli miljoonaa ruoanlaitosta kiinnostunutta.*

”Aikakaussisältöjen digitalisoituminen on kiinnostavassa vaiheessa. Digimainosmarkkina muuttuu nopeasti ja ihmisten halu maksaa digitaalisista sisällöistä on kasvussa. Tatulla on juuri oikeanlaista osaamista ja monipuolinen kokemus digitaalisesta kaupallistamisesta, tuotteistamisesta ja mediasta”, Sanoma Lifestylen johtaja Johanna Lahti sanoo.

*FIAM

Sanoma Lifestyle – yhdessä tehty, jaettu ja koettu. Sanoma Lifestyle tuo yhteen suomalaiset naiset, perheet ja 55-plussat kauneuden, muodin, vanhemmuuden, hyvinvoinnin, ruoan ja ajankohtaisten puheenaiheiden ääreen. Olemme vaikuttavien mediakokonaisuuksien edelläkävijä ja rakennamme rakastettujen brändiemme ympärille yhteisöjä, palveluita, tapahtumia ja kaupallisia ratkaisuja. Olemme ylivoimainen väylä ydinkohderyhmiemme elämänvaiheisiin; tavoitamme kaksi miljoonaa suomalaista, joista puolitoista miljoonaa on naisia.