Uusi Sanomakahvila elää kaupunkilaisten rytmissä

Sanomatalon katutasoon avautuu maanantaina 2.9. uusi Sanomakahvila. Viihtyisä ja palveleva kahvila on tärkeä osa syksyn aikana uudistuvaa Sanomataloa, joka on jatkossa entistä elävämpi, kaikille kaupunkilaisille avoin kohtaamispaikka keskellä Helsinkiä.

Uusi, viihtyisyyttä ja laatua korostava kahvilakonsepti on kehitetty yhteistyössä Sanoman ja kahvilaa operoivan Fazerin kanssa, ulkoasusta on vastannut designtoimisto Kuudes Kerros. Palveluun panostava moderni kahvila elää Sanomatalon ja kaupunkilaisten rytmissä aamiaisesta alkuillan tapaksiin.

Lounasaikaan on tarjolla monipuolinen salaatti- ja keittobuffet, sunnuntaiaamut voi aloittaa brunssilla. Tuotevalikoimassa korostuvat aitous, tuoreus ja hyvä maku. Leivonnaiset leivotaan ja valmistetaan taikinoista alkaen paikan päällä. Erikoiskahvit ovat baristan valmistamia.

”Toivotamme asiakkaat tervetulleeksi lämminhenkisellä ja ammattitaitoisella asiakaspalveluasenteella. Tavoitteena on rento ja mutkaton tunnelma”, lupaa Fazer Food Servicesin konseptipäällikkö Timo Paasonen.

”Uudenlaisen kahvilakonseptin kehittäminen yhteistyössä Fazerin kanssa on ollut mielenkiintoista ja antoisaa. Odotamme innolla Sanomakahvilan avautumista. Koko Mediatori saa syksyn mittaan aivan uutta sykettä, kun myös Nelonen Median radiostudiot muuttavat Sanomatalon katutasoon”, sanoo Sanomatalon palvelupäällikkö Raija Seilonen.

Lisätietoja:
Palvelupäällikkö Raija Seilonen, Sanomatalo, puh. 09 122 4752, raija.seilonen@sanoma.com
Konseptipäällikkö Timo Paasonen, Fazer Food Services, puh. 040 732 9738, timo.paasonen@fazer.com