Varma valitsi sisältökumppanikseen Head Office Finlandin

Tiedote 6.10.2015

Head Office Finland on aloittanut työeläkeyhtiö Varman asiakasviestinnän kumppanina. Monikanavaisen yhteistyön tuloksena on syntynyt myös uusi asiakaslehti, jonka ensimmäinen numero ilmestyi syyskuussa.

Uuden Varma-lehden ensimmäinen numero ilmestyi syyskuussa. Yrittäjäasiakkaille suunnatusta lehdestä tehdään neljä alueellista versiota, minkä lisäksi se ilmestyy myös ruotsiksi. Yhteensä Varma-lehti palvelee kymmeniätuhansia Varman yrittäjä- ja työnantaja-asiakkaita painetussa ja digitaalisessa muodossa. Lehti ilmestyy 2 kertaa vuodessa.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme vaivatonta arjen asiointia. Tähän tarpeeseen sopii hyvin myös asiakasviestinnän sisällöntuotannon yhteistyö Head Office Finlandin kanssa. Heidän avullaan tuomme sisällöissämme monikanavaisesti myös vahvaa alueellista näkökulmaa ympäri Suomen”, Varman varatoimitusjohtaja Ville-Veikko Laukkanen sanoo.

Head Office Finlandin ja Varman kumppanuus kattaa monikanavaisen asiakasviestinnän koko kirjon, kuten jatkuvan sisällöntuotannon Varman digitaalisiin kanaviin.

”Tehtävämme on auttaa yrityksiä kertomaan tarinansa mieleenpainuvin ja tuloksellisin tavoin. Kumppanuus Varman kanssa sisältää kaikki keskeiset palvelumme: yleisöjen analysoinnin, sisällön suunnittelun ja tuotannon sekä tulosten seurannan. Toimimme Varman oman viestinnän saumattomana jatkeena, osana heidän omaa toimintamalliaan”, sisältöjohtaja Tanja Piipponen Head Office Finlandista kertoo.

Sanoma-konserniin kansainväliseen sisältömarkkinointiketjuun kuuluva Head Office Finland palvelee media- ja kanavariippumattomasti Varman lisäksi muun muassa DNA:n yritysliiketoiminnan, Teollisuussijoituksen, Finnairin, Orionin ja Nordean kokonaisvaltaisia viestintätarpeita. Toimistolla on kolme ehdokkuutta parhaillaan käynnissä olevan kansainvälisen Eddie & Ozzie Awards 2015 -kilpailun finaalissa.

Lisätietoja antavat:

Sisältöjohtaja Tanja Piipponen, Head Office Finland, puh. 040 826 0390

Viestintäpäällikkö Mikko Kuivalainen, Varma, puh. 010 244 3186

Head Office on Sanoman kansainvälinen sisältömarkkinointiketju, jonka palvelut keskittyvät vaikuttavan sisällön strategiseen suunnitteluun, tuotantoon ja löydettävyyteen. Head Office -ketju toimii Suomen lisäksi Belgiassa ja Hollannissa. www.headofficefinland.fi ja @HeadOfficeFi

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma on Suomen vakavaraisin työeläkeyhtiö ja suurin yksityinen sijoittaja. Yhtiö vastaa yksityisellä sektorilla noin 860 000 henkilön työeläketurvasta. Vuonna 2014 Varman maksutulo oli 4,3 miljardia euroa, ja yhtiö maksoi eläkkeitä 5,0 miljardia euroa. Varman sijoitusten arvo oli kesäkuun 2015 lopussa 41,9 miljardia euroa. www.varma.fi ja @varma_tweet