Ville Hurnonen Netwheels Oy:n toimitusjohtajaksi

Lehdistötiedote 30.8.2013

Netwheels Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.1.2014 alkaen KTM Ville Hurnonen. Nykyinen toimitusjohtaja Pertti Airikkala siirtyy sopimuksen mukaisesti eläkkeelle 1.4.2014 täytettyään 65 vuotta.

Netwheels Oy tuottaa verkon välityksellä toimivia työvälineitä ja palveluja, www-sivustoja sekä media- ja mainostoimistopalveluja autoalan sidosryhmille. Netwheels työllistää 25 henkilöä. Yrityksen omistavat Sanoma News, AKL-Palvelu Oy sekä seitsemän merkittävää suomalaista autoalan yritystä.

Hurnonen siirtyy Netwheelsiin Elisa Oyj:n tytäryhtiö Appelsiini Finland Oy:n Business Solution Architect -tehtävästä.

”Olen iloinen, että saamme rautaisen ICT-alan ammattilaisen Ville Hurnosen jatkamaan Pertti Airikkalan 40 vuotta kestänyttä ansiokasta työtä suomalaisen autokaupan palveluksessa. Netwheels on uranuurtaja autoalaa palvelevien ICT-hankkeiden ja web-ratkaisujen toimittajana. Netwheelsin asema autoalan digitaalisten ratkaisujen tiennäyttäjänä tulee korostumaan tulevaisuudessa entisestään”, toteaa Netwheelsin hallituksen puheenjohtaja ja Sanoma Digital Finlandin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola.

”Netwheelsin autoalalle tarjoamat kattavat palvelut tukevat ja tehostavat autokauppaa merkittävästi. Toivotamme Ville Hurnosen lämpimästi tervetulleeksi Netwheelsiin”, sanoo asiakasyrityksiä edustavan Autoalan Keskusliitto ry:n toimitusjohtaja Pekka Rissa.

Lisätietoja:

Marja-Leena Tuomola