• Särkänniemi/

Joulupuu Tampere kerää lahjoja vähävaraisten perheiden lapsille Tampereella 15.11.-13.12.2015. Särkänniemi mukana suojelijana.

Report this content

Joulupuu Tampere on hyväntekeväisyyskeräys, joka antaa joululahjan vähävaraisten perheiden lapsille ja nuorille, jotka todennäköisesti muuten jäisivät ilman omaa pakettia. Joulupuussa yhdistyvät lasten pyyteetön auttaminen, ihmisten henkilökohtainen panos ja välittäminen, sekä yritysten aktiivisuus.

Tammerkosken Nuorkauppakamari ry toteuttaa perinteisen Joulupuu Tampere -lahjakeräyksen kymmenennen kerran. Tänä vuonna keräys toteutetaan 15.11-13.12.2015. välisenä aikana Tampereen seudulla. Joulupuu Tampereen keräämät lahjat jaetaan perheille nuorten toiminta- ja ohjauskeskus Messin kautta. Paketteja odottaa tänäkin vuonna Tampereen seudulla tuhannet lapset ja nuoret. Vuonna 2014 keräys teki kaikkien aikojen ennätyksen keräämällä yli 5 500 lahjaa Tampereen seudulla. Ennätyksiä tavoitellaan tänäkin vuonna.

Keräyksen suojelijana toimii Särkänniemi: ”Särkänniemi haluaa jälleen toimia Joulupuu Tampere –keräyksen suojelijana, sillä viime vuonna oli upeata olla mukana tuomassa jouluiloa lapsiperheisiin. Viimevuotiseen tapaan haluamme haastaa myös muita yrityksiä ja yhteistyökumppaneitamme mukaan keräykseen.”, kertoo Särkänniemen markkinointipäällikkö Tiia Välimäki. Keräyksen kummina on kaikkien tuntema näyttelijä Eila Roine: ”Jokainen lapsi ansaitsee joulun. Lähde mukaan keräykseen, mahdollistetaan se yhdessä’’ Roine miettii.

Lahjoja voi tuoda Tampereen seudulla 15.11. – 13.12. (aukioloaikojen puitteissa):

Särkänniemi (Näsinneulan aula)
Technopolikset; Hermia 1, Hermia 11, Hermia 15, Yliopistonrinne,
Mediapolis, Finnmedi 6-7
Prismat; Kaleva, Lielahti, Linnainmaa, Koivistonkylä (infopisteet)
Sokos Tampere (paketointipalvelu, 4. krs)
KooKenkä Koskikeskus
Kulttuuriravintola Kivi ( Keskustori)

Keräykseen osallistuminen on helppoa. Hanki lahja ja tuo se keräyspisteelle. Lahjoihin pitää merkitä joko etukäteen tai keräyspisteessä saatavaan pakettikorttiin: lahjan sisältö, onko lahja tytölle vai pojalle sekä sopiva lahjansaajan ikä. Toivomme, ettei lahjoja paketoitaisi ja halutessaan mukaan voi laittaa lahjapaperin tai lahjakassin. Lahjoja jaetaan 0–17 vuotiaille lapsille ja nuorille. Tarkemmat ohjeet ja lahjavinkit löytyvät keräyksen verkkosivuilta.

Yritykset voivat osallistua keräykseen perustamalla yrityksen sisäisen keräyspisteen omille työntekijöilleen ja haastamalla yhteistyökumppanit ja asiakkaat mukaan. Toivomme mahdollisimman monen tamperelaisyrityksen ottavan haasteen vastaan.

Yhteistyökumppanina tänä vuonna on Tampereen ev.lut. seurakuntien vapaaehtoistoimintapalvelun verkkokauppa: www.vapaaehtoistyo.fi/tampere. Verkkokaupan kautta voi osallistua keräykseen rahalahjoituksella. Rahalahjoituksilla hankitaan lyhentämättömänä lahjoja.

Lisätiedot:
Projektipäällikkö Juha Laakso puh. 040-743 7590, info@joulupuutampere.fi
Messin yhteyshenkilö: Anne Kangasniemi puh. 040-7612925, s-posti: anne.kangasniemi@evl.fi

https://www.joulupuutampere.fi https://www.facebook.com/joulupuu.tampere
https://www.twitter.com/joulupuutampere https://www.instagram.com/joulupuutampere